9 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft vorige week woensdag de vaccinatie gehad.. is afgelopen week ook wat sneller geprikkeld etc en meer driftbuien.. bij hem is het qua weken ook dat hij volgens mij weer midden in een sprong zit.. ik heb zelf dus meer het idee dat het door de sprong komt dan door de vaccinatie..

3 jaar geleden

onze arts zei dat ze tussen de 4 en 10 dagen na die vaccinatie er wat last van kan krijgen zoals bovenstaande. huilerig, hangerig, moe. Het hoeft dus niet maar kan wel.

3 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Ons zoontje heeft vorige week woensdag de vaccinatie gehad.. is afgelopen w ...
Sprongetje hebben we ook overwogen maar we hebben hem nog niet eerder zo slecht zien voelen. Arm kind

3 jaar geleden

De sprong en vaccinatie vallen ongelukkig samen. Maar dit is echt sprong gedrag en zal niet door de vaccinatie komen. Gaat weer over, was hier ook zo.

3 jaar geleden

Onze dochter heeft afgelopen weekend flink koorts gehad van de vaccinatie. 8 dagen na de prik kreeg ze koorts. Maar hier ook driftbuien, frustraties, jengelen. Adem in adem uit..

3 jaar geleden

Ik lees net ook over sprong 9. Het zal een combi zijn van alles zo te zien. Ook kiezen komen door.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Vorige week woensdag vaccinatie gehad en sinds dinsdag verhoging / koorts, huilerig, driftbuien, erg moe.

3 jaar geleden

Hoe lang heeft dit bij jullie kind geduurd? Onze is al 4 dagen dat hij er last van heeft

3 jaar geleden

Reactie op mirell

Hoe lang heeft dit bij jullie kind geduurd? Onze is al 4 dagen dat hij er l ...
Een dag of 10