27 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje deed dat ook... hoort erbij denk ik maar... zoals jij ook zegt kunnen we het niet altijd voorkomen...

5 jaar geleden

Ons zoontje ook die gaat al staan zitten kruipen en natuurlijk vallen volgens mij kan het niet veel kwaad als ie niet verkeerd valt馃槉

5 jaar geleden

Ons dochtertje trekt zich nu overal aan op. Ze staat dan en probeert kleine stapjes te zetten. Je kan haar letterlijk niet meer alleen laten, ook niet in de box. En ja tuurlijk valt ze wel eens, maar hier leert ze ook weer van denk ik dan. Ik zie op je foto dat je box nog hoog staat. Wij hebben hem al helemaal omlaag gedaan zodat ze er niet kan uit klauteren. Misschien een tip, kunnen ze ook meer zien, vind die kleine van ons erg leuk!

5 jaar geleden

Ja, doe ajb de box omlaag! Ze zijn top zwaar, hij hoeft maar op zn voetjes te staan en naar voor te leunen. En die val lijkt me niet best voor zn hersenen! En daarnaast, vallen hoort erbij. Zorgen dat het een zachte ondergrond is!!

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Als je box een standje lager zet kan hij zich optrekken aan de spijlen en zo misschien proberen te staan.. hier een kruiper maat nog geen tandjes.. blauwe plekken van het proberen en weer vallen hoort erbij.. maar natuurlijk wel zielig

5 jaar geleden

jij kan met hem oefenen hoe hij weer moet gaan zitten, doen we ook, zij hebben het heel snel door, ik heb bij de voeteneinde van haar bedje een grote kussen vast gezet dat als ze valt dan stoot ze haar hoofdje niet erg

5 jaar geleden

Tuurlijk hoort dat er bij. Builen, tandjes door de lip, bloed schaaf, pijn. Duurt nog jaaaaaren. Tip: doe echt de box(bed?) naar beneden, want hij valt er uit voor je het door hebt. Dat is helemaal zielig.

5 jaar geleden

Hier ook hoor ondanks ze wel goed kan zitten. Foute beweging en boem weer op haar hoofd. Alle delen van haar hoofd hebben de stenen vloer al gezien helaas. Hoort erbij en kan geen kwaad :-)

5 jaar geleden

Poe wat een verandering ineens zeg! Sinds 2 weken kan onze sebbe dit ook. Hij valt constant! Haha. Laten jullie de baby door het hele huis kruipen? Sebbe res het 5 minuten in de box en misschien 10 minuten in de grondbox. Hij verveelt zich snel denk ik maar het hele huis moet nog babyproof gemaakt worden 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Jann89

Poe wat een verandering ineens zeg! Sinds 2 weken kan onze sebbe dit ook. H ...
Ja hoor, gewoon in de gaten houdenm ze heeft mn blond servies al ontdekt en een spaarpot tegen dr bol gekregen... en de eetbakjes van de kat 馃槄 Hoe babyproof wil je het hebben ? Door ontdekken, doen en vallen leren ze. Uiteraard zijn bijv stopcontacten echt gevaarlijk en als mn meisje bij de scherpe rand van die ene tafel komt trek ik haar ook weg...dus ja over met de rust en de box begint nu eigenlijk pas mn beste vriend te worden (zonder toezicht niet alleen op de grond)

5 jaar geleden

Gevallen tegen de tafel toen ze zich optrok, that shit happens 馃槄

5 jaar geleden

Tuurlijk hoort dat er bij. Builen, tandjes door de lip, bloed schaaf, pijn. ...
Klopt gaan we vandaag doen, dit doet hij sinds vandaag voor het eerst馃槏

5 jaar geleden

Hij trekt zich dus vandaag voor het eerst omhoog, uiteraars gaat nu de box gelijk omlaag! Bedankt voor alle lieve tips馃挋

5 jaar geleden

Hier is de vallen-en-stoten cr猫me niet aan te slepen. Kind valt soms ook echt super onbenullig om, met z鈥檔 kop op houten speelgoed of zo. Inmiddels de box maar weg want daar stootte hij helemaal continue z鈥檔 hoofd. Ik hoop maar dat die lijfjes erop gemaakt zijn, ben zelf ongetwijfeld ook vaak gevallen en heb prima hersenen 馃槀

5 jaar geleden

Hij staat inmiddels omlaag馃槄

5 jaar geleden

Hier is de vallen-en-stoten cr猫me niet aan te slepen. Kind valt soms ook ec ...
Box weg ? Je krijgt spijt 馃榿 Hoe ga je straks naar de wc ? 馃ぃ

VRIEND

5 jaar geleden

Sinds gister heeft mijn mannetje ontdekt hoe hij moet opstaan, dus vandaag drie keer door zijn beentjes gezakt en omgevallen. Twee keer vrij onbenullig eerst op zijn billen en daarna toch nog opzij kekukeld. De derde keer zag ik niet want ik was net zijn hapje aan het pakken in de keuken. Hoor ik een hele harde boem, ligt hij midden op de grond met armpjes en beentjes gespreid dikke tranen te huilen. Ging bijna meedoen. Toen ik hem optilde, was het huilen meteen voorbij en toen we op de bank zaten, begon hij weer vrolijk te kletsen. Het zal er inderdaad wel bijhoren, maar hoop toch dat hij snel leert zijn evenwicht te bewaren want dit kunnen mijn zenuwen bijna niet aan 馃槀.

5 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Sinds gister heeft mijn mannetje ontdekt hoe hij moet opstaan, dus vandaag ...
Exact zoals jij het verwoord, mn hart kan t niet aan馃槗馃ズ

5 jaar geleden

Box weg ? Je krijgt spijt 馃榿 Hoe ga je straks naar de wc ? 馃ぃ
Tussen deur dichtdoen? Hij zette t op een krijsen in de box en viel continue om dus was er klaar mee dat onding in het zicht te hebben dus dan maar zo. En anders gaat hij maar mee naar de wc 馃槄

5 jaar geleden

Het vallen word vanzelf minder.. wij zijn nu bijna 2 maanden verder en hij kan al goed zijn evenwicht bewaren. Hij heeft geoefend met zelf weer naar beneden gaan. Scheelt een hoop. Tip: oefen met de trap op klimmen. Goed voor de spiertjes.