91 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb ook nog even een vraagje. Ik ben bijna 16 weken in verwachting van mijn tweede kindje en ik zou graag borstvoeding proberen. Bij de eerste lukte het jammer genoeg niet, door allerlei redenen. Als ik na mijn bevalling terug ga werken, ga ik afgekolfde moedermelk meegeven aan de cr猫che maar ik vraag me af of dat je je kindje dan 鈥榮 avonds, 鈥榮 nachts en 鈥榮 morgens nog live borstvoeding kan geven, of happen ze dan niet meer aan, omdat ze dan een flesje gewoon zijn?
3 jaar geleden
Reactie op missande
Voor de oudere baby鈥檚... Hoe geven jullie afgekolfde borstvoeding als je er ...
Kleine is nu 11 maanden. (Ik weet niet wat je precies bedoelt met oudere baby鈥檚? 馃槉) Hij krijgt afgekolfde melk uit een flesje.
3 jaar geleden
Reactie op SofieH91
Ik heb ook nog even een vraagje. Ik ben bijna 16 weken in verwachting van m ...
Als ik thuis ben, krijgt de kleine live borstvoeding. Geen problemen gehad met aanhappen.
3 jaar geleden
Reactie op SofieH91
Ja hoor, lukt gewoon! Wel is aan te raden vanaf 2 maanden ofzo af en toe alvast te oefenen met flesje. Zodat de kleine op de opvang of bij oppas al beetje gewend is hoe t werkt met flesje en niet opeens daar weigert. Je zou ook altijd nog naar de opties kunnen kijken om live te voeden bij opvang, indien mogelijk
3 jaar geleden
Reactie op SofieH91
Live en fles kan erg goed allebei. Door flesje kan jezelf ook keertje weg bijvoorbeeld. Mijn dochter snapte alleen eerst niet hoe flesje werkt. Heel veel tijd ingestoken. Dus echt aanrader om op tijd te oefenen en af en toe via fles te geven. Ik was er te laat mee, dan is dat reflex er niet meer. Mijn advies begin niet later als met 6 a 8 weken. Als je Facebook hebt dan kan je heel veel tips krijgen via "borstvoedingsforum".
Veel suc6!! Ik vind bv super mooi, makkelijk en fijn :-)
3 jaar geleden
Ik ben van 29april en geef nog borstvoeding, maar Heb met vroedvrouw besproken om aftebouwen, allez de nachten niks geven. En dat zal nogal concert geven馃檲馃檲馃檲wish me luck