Nooit gedacht dat ik 1 jaar lang borstvoeding zou geven! Maar het is gelukt! Stiekem toch wel wat trots op mezelf.
Zijn er nog meer die nog steeds borstvoeding geven en hoe vaak geven jullie nog de borst? Slapen jullie kindjes inmiddels allemaal door of zitten er nog steeds nachtbrakertjes tussen (zoals die van ons over het algemeen😅)
Ik geef ook nog, maar alleen nog ‘s ochtends bij het wakker worden. Lekker nog ff samen in bed ;) volgens mij komt er amper nog wat uit 😂
Hier een doorslapertje (sinds dat ze 7,5 maand oud is). Een klein beetje geholpen door wat pap toe te voegen aan de fles van 19u.
Goed hoor dat je het jaar hebt aangetikt, lekker bezig mama 👍🏻👍🏻💪🏻
Jaa hier ook bv sinds 20 april 2020! Oed bezig!!
Overdag en snachts drinkt hij om de 2/3 uur ongeveer, wisselt sterk maar niet langer dan 3 uur. Vind het ook helemaal niet erg dat hij snachts nog zoveel drinkt, vind het heel warm en gezellig en lief :)
Ik geef nog 3x de borst, hij bijt de laatste tijd wel hij moet daar erg om lachen... meneertje heeft 8 tanden en een kies dus geen pretje dit maakt mij wel aan het twijfelen of ik doorga. Als hij bijt stop ik en kolf ik. Over het algemeen slaapt hij 12 uur achter elkaar, als hij ''s nachts wakker wilt hij wel aan de borst.
Hoe doen andere dat? Zijn er meer 'bijters'? :)
Hier ook sinds 1 april. Ik geef nog 's ochtends bij het opstaan en 's avonds voor het slapengaan. Bij de lunch krijgt hij gekolfde melk tot de vriezervoorraad op is daarna gaan we over op gewone melk voor bij de lunch. Ik kolf niet meer.
Hier ook nog 1 die borstvoeding geeft (vanaf 5-4-2020) hij drinkt 's ochtends en 'avonds nog aan de borst en ik kolf heel af en toe nog als er echt druk op zit.
Bijten heeft hij heel in t begin dat jij tandjes kreeg gedaan/geprobeerd, maar stopte dan met geven.. dus dat heeft zichzelf al afgeleerf gelukkig:)
Vind het heerlijk om hem nog de borst te geven, even 'ons' momentje🥰😊
Ik geef ook sinds 11 april borstvoeding, maar heb wel het idee dat er niet zo heel veel meer uitkomt. Had vanochtend gekolfd en kreeg er maar 55 ml uit🥺
Ik geef ook sinds 11 april borstvoeding, maar heb wel het idee dat er niet ...
Kolven zegt niets over wat je kindje drinkt. Je lichaam is lastiger voor de gek te houden met kolven. Kan zomaar dat je kindje er wel een volledige voeding uit haalt
Ik ook sinds 6 april 🤩 ongeveer 4 x per dag. Vaak ook snachts een keer. Als ze ziek is en overdag slecht eet dan om de 3 u snachts. Het is vermoeiend, maar ook geruststellend. Ze krijgt alles binnen wat ze nodig heeft
Hier ook al 1 jaar. Nog 1 a 2x per dag, afhankelijk van haar nood. Ze krijgt ook flessenvoeding s morgens en/of s avonds. Als ze s nachts niet drinkt geef ik q morgens de borst en soms s avonds tegen 10u om te sussen :) ze slaapt sinds 11maand bijna elke nacht door dankzij slaapgids snuggles and dreams! X
Hier ook BV sinds 4-4-2020 and still ging strong. 🤗 We hebben zeker nog een nachtbrakertje. Hij vindt het heerlijk om aan de borst in slaap te tutten en zodra er tandjes of andere ongemakken zijn komt hij extra veel in de nacht. Overdag drinkt hij vaak nog 4 keer.
Super! Prachtig he! Ik heb een tweeling van bijna 14 maanden en geef ook nog steeds borstvoeding, genieten! S ochtends en s avonds. Mijn jongens slapen al maanden door, erg fijn!
Wat super om te lezen dat er nog redelijk veel zijn die BV geven en dat er nog best wel wat variatie zit in de aantal voedingsmomenten..
Wij zelf zitten nog op 3 a 4 x.. ‘s ochtends en ‘s avonds drinkt hij heel goed, tussen de middag verschilt het wel.. soms een periode drinkt hij dan ook veel en sommige dagen maar paar slokken.. en ‘s nachts verschilt heel erg.. soms slaapt hij 3 a 4 nachten achter elkaar door van 8 tot 8 ong, andere nachten wordt hij nog 1x wakker..
Ik vind zelf de voedingsmomentjes ook nog fijn.. veel mensen snappen niet dat ik daar nog van kan genieten ‘s nachts.. maar hij wordt al zo groot en alles gaat al zo snel.. met de bv heb ik nog een beetje het idee dat hij toch nog niet zo groot is 😉