19 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb heel veel van die bv flesjes uit het ziekenhuis, maar er zijn ook speciale bewaarzakjes die zijn niet zo duur

5 jaar geleden

Medela bewaar zakjes. Zo heel duur zijn ze niet en die kun je in de koelkast eenmaal ontdooit ook rechtop zetten enzo.

5 jaar geleden

Je kunt het ook gewoon in flesjes invriezen! Ik weet niet of je een Medela kolf hebt? Ik heb echt heel veel flesjes, je mag er best een paar overnemen als je dat wilt.

5 jaar geleden

Ikea diepvrieszakjes. Of ijsblokbakje en als dat ingevroren is overkappe in zakjes.

5 jaar geleden

Reactie op MamaJenny

Je kunt het ook gewoon in flesjes invriezen! Ik weet niet of je een Medela ...
Ik heb ook aardig wat medela flesjes liggen! Bij mij mag je ook wel een paar ophalen of ik verzend ze!

5 jaar geleden

Lansiloh bewaarzakjes nemen veel minder ruimte in dan andere merken. Met 40 liter in de vriezer (premature dochter dronk veel minder dan mijn productie) was dat voor mij een belangrijke factor. Medela is goedkoper en staat steviger rechtop (handig bij ontdooien) maar neemt dus wel veel meer ruimte in.

5 jaar geleden

Ik gebruik glazen flesjes. Deze kun je aan het kolfapparaat draaien. Daar staat al precies op hoeveel je gekolfd hebt. Erg handig

5 jaar geleden

Onze kraamhulp deed het in van die zakjes waar je ijsblokjes mee kan maken

5 jaar geleden

Ik heb Avent bakjes via Amazon gekocht (goedkoper dan in Nederland). Kun je ook weer gebruiken voor groente/fruithapjes

5 jaar geleden

Medela bewaarzakjes, vindt ik ideaal werken.

5 jaar geleden

Reactie op Emwn

Onze kraamhulp deed het in van die zakjes waar je ijsblokjes mee kan maken ...
Dit was ook een tip die ik kreeg een heb het ook gedaan Echter is het best smerig om de blokjes eruit te halen. Ik heb lansinoh zakjes in de vriezer liggen, echter leken die te lekken. Dus ben nu overgestapt naar de medela zakjes. Die zijn steviger, bpa vrij en het neemt weinig ruimte in. Ook voor de opvang zijn de zakjes fijn. Je kunt er de hoeveelheid in doen van 1 (of 2) voedingen.

5 jaar geleden

Medela bewaarzakjes, scheelt je ook ruimte in je vriezer 😁

5 jaar geleden

Wij hebben ook Medela bewaarzakjes, super handig 👍

5 jaar geleden

Reactie op MamaJenny

Je kunt het ook gewoon in flesjes invriezen! Ik weet niet of je een Medela ...
Hallo Jenny! Dankjewel ik heb een horigen kolf.

5 jaar geleden

Reactie op Emwn

Onze kraamhulp deed het in van die zakjes waar je ijsblokjes mee kan maken ...
Handig!

5 jaar geleden

Reactie op Fumei

Dit was ook een tip die ik kreeg een heb het ook gedaan Echter is het best ...
Ik ben idd ook overgestapt op medela zakjes maar had geen problemen met de ijsblokzakjes....

5 jaar geleden

Ik gebruik ijsblokzakjes. Elk blokje is ongeveer 10 ml. En ontdooit sneller dan een hele zak/fles vol melk. Vooral als je (partner) snel iets nodig heeft, is dat een voordeel. Ik knip ze met de schaar kapot en doe ze in een grote Avent fles om te ontdooien als ik een fles voor bijvoorbeeld de oppas wil hebben. Succes.

5 jaar geleden

Macx en macx bewaarzakjes.