19 Reacties
5 jaar geleden
Medela bewaar zakjes. Zo heel duur zijn ze niet en die kun je in de koelkast eenmaal ontdooit ook rechtop zetten enzo.
5 jaar geleden
Reactie op MamaJenny
Je kunt het ook gewoon in flesjes invriezen! Ik weet niet of je een Medela ...
Ik heb ook aardig wat medela flesjes liggen! Bij mij mag je ook wel een paar ophalen of ik verzend ze!
5 jaar geleden
Lansiloh bewaarzakjes nemen veel minder ruimte in dan andere merken. Met 40 liter in de vriezer (premature dochter dronk veel minder dan mijn productie) was dat voor mij een belangrijke factor. Medela is goedkoper en staat steviger rechtop (handig bij ontdooien) maar neemt dus wel veel meer ruimte in.
5 jaar geleden
Ik gebruik glazen flesjes. Deze kun je aan het kolfapparaat draaien. Daar staat al precies op hoeveel je gekolfd hebt. Erg handig
5 jaar geleden
Reactie op Emwn
Onze kraamhulp deed het in van die zakjes waar je ijsblokjes mee kan maken ...
Dit was ook een tip die ik kreeg een heb het ook gedaan
Echter is het best smerig om de blokjes eruit te halen.
Ik heb lansinoh zakjes in de vriezer liggen, echter leken die te lekken. Dus ben nu overgestapt naar de medela zakjes. Die zijn steviger, bpa vrij en het neemt weinig ruimte in.
Ook voor de opvang zijn de zakjes fijn. Je kunt er de hoeveelheid in doen van 1 (of 2) voedingen.
5 jaar geleden
Ik gebruik deze. Goedkoper dan de medela en deze werken ook prima.
https://www.bol.com/nl/p/120-stuks-moedermelk-bewaarzakjes-borstvoeding-zakjes-dr-dudu/9200000114266999/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-67498723566-S-673877217783-9200000114266999&gclid=CjwKCAjw9vn4BRBaEiwAh0muDHgXgIvDDAWLYhKPEaOIe5Q92toSjKeyveymI9WgAsHgEP_ycxCMrRoC7A8QAvD_BwE
5 jaar geleden
Ik gebruik ijsblokzakjes. Elk blokje is ongeveer 10 ml. En ontdooit sneller dan een hele zak/fles vol melk. Vooral als je (partner) snel iets nodig heeft, is dat een voordeel. Ik knip ze met de schaar kapot en doe ze in een grote Avent fles om te ontdooien als ik een fles voor bijvoorbeeld de oppas wil hebben.
Succes.