24 Reacties
3 jaar geleden
Bedankt voor alle tips en lieve supporting reacties! Dat doet me erg goed. Ik ga inderdaad dit gevecht wel aan, want het gaat om het welzijn van onze zoon. Ik vind het ook erg verdrietig en ongelofelijk dat ze niet naar ons luisteren en al begonnen zijn met het aanpassen van zijn schema. Ik heb zelf in de jeugdzorg gewerkt met kinderen, waarvan de ouders geen ouderlijk gezag meer hadden en zelfs daar kon je niet zomaar beslissingen nemen zonder overleg met ouders. Toen ik me dat gisteren besefte en na het lezen van jullie reacties, ging er wel even een knop om. Nogmaals bedankt :)
3 jaar geleden
Heel herkenbaar dit. Ook ons KDV wil vanaf 1 jaar geen flesjes meer geven. De reden hiervoor, zeggen zij, is dat het oneerlijk is tegenover andere kindjes die ook geen fles meer krijgen en dat "de richtlijn nu eenmaal is" dat ze vanaf 1 jaar "gewone melk" mogen krijgen. Ik word er heel boos en verdrietig van. Ik heb andere opvang overwogen maar overal wachtlijsten. Gelukkig drinkt onze dochter uit haarzelf al steeds minder. Maar ik wil dat zij leidend is daarin, niet de opvang! Ik snap je frustratie en verdriet dus ook. Ik heb niet zozeer een oplossing dus, maar wilde wel even delen dat je hier niet alleen voor staat :) veel succes
3 jaar geleden
Reactie op Iahw
Ons mannetje drinkt iedere keer dat hij eet wat slokken water of thee. Dit ...
Dat is idd vergelijkbaar met ons zoontje. Die drinkt dat ook ong naast de borstvoeding..
De BV die hij momenteel krijgt, zijn dat grote hoeveelheden of telkens kleine hoeveelheden? Tot dat ons zoontje ong 7 mnd was, toen ben ik meer begonnen vaste tijden en werkte ook dat hij op de tijdstippen dat hij kreeg telkens meer ging drinken. En daarna was het wel telkens zo dat als ik een bv minderde hij op ander moment meer ging drinken.