Hebben er meer kindjes last dat ze geen enkele schoen passen?? Een maat groter krijg ik wel aan bij haar maar die vallen dan steeds uit. Ik heb het idee dat haar wreef dik en breed is, waardoor de voetjes niet verder in de schoenen past. Allerlei soorten schoentjes geprobeerd en de voetjes er echt in gepropt maar het lukt écht niet.
Hier ook. Wij doen alleen nog maar barefoot schoentjes aan, dus met superflexibele zool. Momenteel krijg ik haar voeten alleen nog maar met veel moeite in bobuxschoentjes en dan blijven die een beetje open staan door haar dikke voeten.
Op de site van Elferink Schoenen staat goede informatie over schoenen, o.a. over breedtematen: https://elferinkschoenen.nl/de-juiste-kinderschoenen
Er staat ook op dat je pas schoenen hoeft te kopen wanneer ze een maand goed kunnen lopen, dus ik wacht er nog even mee (ze is nu pas bezig met langs meubels lopen). Jullie kleintje is wellicht al verder.
In de wandelwagen of draagzak trek ik een paar geitenwollensokjes aan over haar gewone sokken heen. En in de wandelwagen zit ze ook nog in de voetenzak (tot 16 graden is dat het advies geloof ik). Dus hier blijven al die leuke schoentjes die ik gezien heb nog even op de wishlist staan 🤭.
Misschien zijn laarsjes met ritsjes nog een optie...? 🤔 Succes!
Op de site van Elferink Schoenen staat goede informatie over schoenen, o.a. ...
Bij ons loopt ze ook nog niet los. We dachten dat dat misschien sneller/makkelijker zou gaan met goede schoentjes, want ze loopt ook zoveel op dr teentjes. Bedankt voor de link!
Hier ook. Wij doen alleen nog maar barefoot schoentjes aan, dus met superfl ...
Haha ja ik heb ook van die leren flexibele schoentjes met een zachte zool, een maat te groot, dat lukt nog net met veel moeite haha.. Nou gelukkig is ze niet de enige, m’n man begon het al te hebben over klompvoetjes 😅🤨 maar dat zal niet
Herkenbaar! Ik ben naar een goede schoenen winkel geweest en gewoon een aantal gepast. Die meneer vertelde me wanneer ze lopen eigenlijk altijd minimaal al in maat 20 zitten terwijl ze bij ziengs maat 19 adviseerde. 20 zit als gegoten en hij loopt er heerlijk op
Mijn zoontje heeft dit ook. Als ze echt gaan lopen zakken de voetjes wat uit waardoor ze platter worden en schoentjes wel passen. Wij hebben nu de leren slofjes van de Kruidvat zodat hij niet uitglijdt op het laminaat en ook goed kan kruipen