27 Reacties
3 jaar geleden
Beleg van de kleine keuken. Ze hebben mango-pompoen spread en volgens mij ook bieten-aardbei spread. We hebben nu alleen nog die mango pompoen. Verder ook van de kleine keuken appel-peer stroop. Verder inderdaad geprakte avocado en geprakte banaan. Ik wil ook zelf zoutloze hummus maken, maar nog niet aan begonnen😅
3 jaar geleden
Reactie op Juliehm
En die zijn beide succesvol? Ben laatst maar voor safe gegaan met de appels ...
We hebben de appel-peer stroop en de mango-pompoen. Die gaan er beide goed in. Doe altijd maar een dun laagje met boter er onder.
Ik denk ook als ze het de eerste keer niet zo lekker vinden dat ze het na een paar keer aanbieden wel gaan eten. Zoals met alles eigenlijk. Soms duurt het even voor ze iets lusten😁
Die andere met aardbei bieten heb ik wel in huis, maar er staat me iets bij dat ze nog geen bietjes mogen tot een bepaald aantal maanden. Dus heb die nog in de voorraad kast staan. Al staat er op het potje dat ze voor 6+ zijn😅
3 jaar geleden
Reactie op DD90
We hebben de appel-peer stroop en de mango-pompoen. Die gaan er beide goed ...
Ah dankje! Ga ik die binnenkort ook maar halen. Ik was altijd in de veronderstelling dat babys smeerkaars en smeerworst op brood mochten, dat was toen mn zusje een baby was zo haha. Oh, mijn zoon heeft al vaak bietjes gehad haha
3 jaar geleden
Reactie op Juliehm
Ah dankje! Ga ik die binnenkort ook maar halen. Ik was altijd in de veronde ...
Haha, ja dat dacht ik ook altijd. Blijkbaar tegenwoordig niet meer. Gelukkig zat andere gezonde alternatieve. Avocado en banaan vind ze ook heerlijk😁
Dan zal k dat van die bietjes verkeerd onthouden hebben🙈. Binnenkort maar eens proberen dan!
3 jaar geleden
Vegetarische smeerworst van kips, ipv vlees op basis van erwten is ook een goeie optie ipv zoet
3 jaar geleden
Bieten spread van De Kleine Keuken gaat hier al een tijd op brood, zonder problemen!
3 jaar geleden
Gewoon wat appelstroop of boter. Of een halve droge krentenbol. Ik ben wel erg makkelijk hoor. Soms dip ik in potje fruithap 😄
Ik ga, nu ze wat beter kan kauwen, proberen om een plak boterhamworst er op te doen.
Ze hoeven toch niet speciaal baby beleg ? Dat kleine beetje wat er op gesmeerd wordt..