10 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik de joolz aer en ben er erg blij mee. Wel aan de prijzige kant 🙃

2 jaar geleden

Hier hetzelfde ook de joolz aer is indd echt duur maar fijnste aankoop ever

2 jaar geleden

Wij hebben een tweedehandsje gekozen zeker met zicht op vlieg vakantie. Ze doen dan niet heel voorzichtig. Vanuit huis nemen we gewoon de fijne wandelwagen. De buggy vooral voor vakantie.

2 jaar geleden

Ik heb een Hamilton One Sport R1 buggy – Kinderwagen - Magicfold™ technologie – Stroller – Anthracite/Essential Black Super handig, opvouwbaar mag onder je stoel of in het bagagerek in de vliegtuig!

2 jaar geleden

De Hamilton x1 prime (past zelfs in de bagagebak als de airline het toestaat), beste koop over. Ik kies deze meestal boven de combi.

2 jaar geleden

Wij hebben ook een Hamilton one sport R. Mooi compact en makkelijk in en uit te klappen. Ik vind hem voor een buggy ook stevig.. Waren laatst bij de Kruidvat in de aanbieding en zijn volgens mij nog steeds wel te krijgen. Wij hebben eerst een andere gehad( Viki easyfold xs) maar die vond ik dus veel minder stevig. Deze was qua gewicht wel net iets lichter en net iets compacter als de Hamilton, maar qua comfort qua lopen etc verkies ik echt de Hamilton 😊

2 jaar geleden

De quinny zapp flex plus 👌

2 jaar geleden

Wij gebruiken nog steeds de kinderwagen, maar eerlijkgezegd al maanden niet gebruikt, waar gebruiken jullie hem voor en hoe vaak?

2 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Wij gebruiken nog steeds de kinderwagen, maar eerlijkgezegd al maanden niet ...
Wij gebruiken als ik thuis ben en bijv. naar het dorp wandel nog steeds de kinderwagen.. de buggy heb ik voor in de auto/onderweg. Vakantie ed omdat die veel compacter (en lichter) is dan de kinderwagen. Reden dat ik mijn zoontje nog altijd in een kinderwagen/buggy heb is omdat hij anders altijd wegloopt of krijst als ik de andere kant op ga dan hij wil 🙈😂

2 jaar geleden

Joolz Aer!