10 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben een tweedehandsje gekozen zeker met zicht op vlieg vakantie. Ze doen dan niet heel voorzichtig. Vanuit huis nemen we gewoon de fijne wandelwagen. De buggy vooral voor vakantie.
2 jaar geleden
Wij hebben ook een Hamilton one sport R. Mooi compact en makkelijk in en uit te klappen. Ik vind hem voor een buggy ook stevig.. Waren laatst bij de Kruidvat in de aanbieding en zijn volgens mij nog steeds wel te krijgen.
Wij hebben eerst een andere gehad( Viki easyfold xs) maar die vond ik dus veel minder stevig. Deze was qua gewicht wel net iets lichter en net iets compacter als de Hamilton, maar qua comfort qua lopen etc verkies ik echt de Hamilton 😊
2 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Wij gebruiken nog steeds de kinderwagen, maar eerlijkgezegd al maanden niet ...
Wij gebruiken als ik thuis ben en bijv. naar het dorp wandel nog steeds de kinderwagen.. de buggy heb ik voor in de auto/onderweg. Vakantie ed omdat die veel compacter (en lichter) is dan de kinderwagen.
Reden dat ik mijn zoontje nog altijd in een kinderwagen/buggy heb is omdat hij anders altijd wegloopt of krijst als ik de andere kant op ga dan hij wil 🙈😂