28 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb ook goeie verhalen gehoord over de easy walker mini, maar ook over de GB pockit all city. Zelf nog geen van beide gehad, maar wel zeker naar gekeken als opties.
3 jaar geleden
Hamilton X1 One prime Magic Fold. Nu in de aanbieding bij trekpleister en kruitvat voor 100/120 Euro en hij is eigenlijk €399! Heb hem zelf ook net binnen en ben super tevreden. Nog een relatief onbekend merk in Nederland maar in Canada volgens mij al bestwel bekend. Hij mag ook mee in het vliegtuig en hij vouwt zelf inelkaar via een trek knopje! Echt een aanrader
3 jaar geleden
Reactie op Coco88
Buggy is natuurlijk ideaal maar waarom niet je kinderwagen met stoeltje mee ...
Inklapbare buggy’s mogen mee tot aan de gate, kinderwagens niet :). Ik vind het wel fijn om onze dochter tot die tijd te kunnen vervoeren in een buggy. En daarnaast was onze kinderwagen ruim €1100, die wil ik graag netjes en heel houden.
3 jaar geleden
Reactie op Tess_90
Inklapbare buggy’s mogen mee tot aan de gate, kinderwagens niet :). Ik vind ...
Kinderwagens mogen met KLM mee tot aan de gate ;)
3 jaar geleden
Kinderwagens mogen met KLM mee tot aan de gate ;)
Ik dacht dat dat altijd geldt idd :-) wij kopen daarom een travelbag voor de joolz tzt.
In m’n bakfiets heb ik overigens een Hamilton van de Kruidvat. Prima buggy maar omdat de handvaten niet omhoog te stellen zijn vind ik m niet handig voor langer gebruik
3 jaar geleden
Reactie op Coco88
Ik dacht dat dat altijd geldt idd :-) wij kopen daarom een travelbag voor d ...
Ik heb tot nu toe alleen nog maar met KLM gevlogen met mijn dochter en daarbij geldt gratis mee tot 2 jaar en tot de gate en je krijgt hem vaak ook weer bij aankomst van bestemming bij de gate al. Inklapbare buggy mag mee in het vliegtuig. Ik heb de keren dat ik vloog de travelbag gehuurd voor €2 per dag, ideaal. Op Marktplaats vind je advertenties hiervan. Al was ik wel altijd bang dat de kinderwagen kapot zou gaan, er wordt vaak mee gesmeten enzo. Waarschijnlijk vliegen wij binnenkort weer naar Curaçao dit keer en twijfel of ik dan de Day3 meeneem of de Joolz Aer.