28 Reacties

3 jaar geleden

Joolz Aer. Die ga ik kopen zodra we weer gaan vliegen.

3 jaar geleden

ik lees veel goeie reacties over de easy walker

3 jaar geleden

Wij hebben een quinny Zapp die we mee namen op vliegvakantie toen onze oudste dochter 13 maanden was.

3 jaar geleden

Reactie op Demza

Joolz Aer. Die ga ik kopen zodra we weer gaan vliegen.
Ja, prachtige wagen. Maar ik vind hem te duur voor de paar keer dat we ‘m gaan gebruiken. Ik zit aan max 150 - 200 te denken :).

3 jaar geleden

Reactie op fafi

ik lees veel goeie reacties over de easy walker
Dank voor je reactie! Weet je ook wel type? :)

3 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Dank voor je reactie! Weet je ook wel type? :)
easy walker buggy mini als ik het goed heb is een fijn compacte buggy

3 jaar geleden

Volg! Ik ben ook al op zoek geweest, maar nog niets gevonden..

3 jaar geleden

Reactie op fafi

easy walker buggy mini als ik het goed heb is een fijn compacte buggy
Klopt! Die hebben wij ook. Heel fijn ding

3 jaar geleden

Ik heb ook goeie verhalen gehoord over de easy walker mini, maar ook over de GB pockit all city. Zelf nog geen van beide gehad, maar wel zeker naar gekeken als opties.

3 jaar geleden

Wij hebben de Easy Walker XS, die is te gek! Mag gewoon mee in de cabine, superlicht en heel wendbaar. Kan ook nog eens helemaal plat 👶🏼💤

3 jaar geleden

Reactie op JannekeD

Wij hebben de Easy Walker XS, die is te gek! Mag gewoon mee in de cabine, s ...
Hi! Klopt het dat je de beugelriem aan beide kanten los moet maken als je je kindje in of uit de buggy wilt halen?

3 jaar geleden

Buggy is natuurlijk ideaal maar waarom niet je kinderwagen met stoeltje mee? Volgens mij mag die mee tot de entree van vliegtuig en ze staan dan weer klaar als je het vliegtuig uitgaat :-)

3 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Hi! Klopt het dat je de beugelriem aan beide kanten los moet maken als je j ...
Ik til ons zoontje erin en eruit met de beugel erin maar het klopt wel dat je de beugel er bij het uitklappen en inklappen af moet klikken. In zijn geheel.

3 jaar geleden

Hamilton X1 One prime Magic Fold. Nu in de aanbieding bij trekpleister en kruitvat voor 100/120 Euro en hij is eigenlijk €399! Heb hem zelf ook net binnen en ben super tevreden. Nog een relatief onbekend merk in Nederland maar in Canada volgens mij al bestwel bekend. Hij mag ook mee in het vliegtuig en hij vouwt zelf inelkaar via een trek knopje! Echt een aanrader

3 jaar geleden

Reactie op Coco88

Buggy is natuurlijk ideaal maar waarom niet je kinderwagen met stoeltje mee ...
Inklapbare buggy’s mogen mee tot aan de gate, kinderwagens niet :). Ik vind het wel fijn om onze dochter tot die tijd te kunnen vervoeren in een buggy. En daarnaast was onze kinderwagen ruim €1100, die wil ik graag netjes en heel houden.

3 jaar geleden

Joolz Aer, Baby YoYo Zen en BugaBoo Ant. De beste.

3 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Inklapbare buggy’s mogen mee tot aan de gate, kinderwagens niet :). Ik vind ...
Kinderwagens mogen met KLM mee tot aan de gate ;)

3 jaar geleden

Ik dacht dat dat altijd geldt idd :-) wij kopen daarom een travelbag voor de joolz tzt. In m’n bakfiets heb ik overigens een Hamilton van de Kruidvat. Prima buggy maar omdat de handvaten niet omhoog te stellen zijn vind ik m niet handig voor langer gebruik

3 jaar geleden

Ja, we vliegen alleen niet met KLM.

3 jaar geleden

Reactie op Coco88

Ik dacht dat dat altijd geldt idd :-) wij kopen daarom een travelbag voor d ...
Ik heb tot nu toe alleen nog maar met KLM gevlogen met mijn dochter en daarbij geldt gratis mee tot 2 jaar en tot de gate en je krijgt hem vaak ook weer bij aankomst van bestemming bij de gate al. Inklapbare buggy mag mee in het vliegtuig. Ik heb de keren dat ik vloog de travelbag gehuurd voor €2 per dag, ideaal. Op Marktplaats vind je advertenties hiervan. Al was ik wel altijd bang dat de kinderwagen kapot zou gaan, er wordt vaak mee gesmeten enzo. Waarschijnlijk vliegen wij binnenkort weer naar Curaçao dit keer en twijfel of ik dan de Day3 meeneem of de Joolz Aer.