21 Reacties

2 jaar geleden

Hee! Ik heb in ieder geval in gedachte: - keukentje en toebehoren - tuingereedschap - emmertje en schepje - uitbreiding voor een houten trein (lidl) - uitbreiding duplo trein - stickers

2 jaar geleden

Ik volg! Wij geven onze zoon een ikea keukentje en vragen anderen om de toebehoren zoals pannetjes, houten fruit, etc. Verder heb ik nog weinig inspiratie.

2 jaar geleden

Ons zoontje krijgt het werkbankje van little dutch van ons en nog wat Duplo.. ben ook nog op zoek naar dingen wat we van anderen kunnen vragen, maar denk dat we ook nog een speelgoed boormachine gaan vragen en ik ben nog op zoek naar misschien wat spelletjes welke leuk zijn vanaf 2 jaar.. lees dus graag ook nog even mee voor meer inspiratie 😀

2 jaar geleden

Wij willen de tribike loopfiets doen die kan met 3 en later met 2 wielen gebruikt worden

2 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk een speelhuis met glijbaan voor de tuin kopen.

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor de tips; https://www.bol.com/nl/nl/p/bouw-een-johnny-tractor-john-deere/9200000075529801/?bltgh=hJKm1905goFIAw2z0QlO1A.2_36.37.ProductPageUrl deze raad ik jullie aan! Mijn zoontje vind dit toch zulk leuk speelgoed, hij haalt m elke dag meerdere keren uit elkaar en zet m weer terug!

2 jaar geleden

Ons zoontje vindt een houten hengelspel heel leuk, samen visjes vangen. En memory, dat kan hij nu nog niet echt spelen, maar wel al heel leuk om dezelfde plaatjes bij elkaar te zoeken.

2 jaar geleden

Deze wordt het hier 😁

2 jaar geleden

Reactie op diana43

Deze wordt het hier 😁
Oeh die is ook heeel gaaf!!

2 jaar geleden

Ik volg even mee! Zoonlief wordt in april 2. Het is een populair cadeau maar ik dacht ook aan een keukentje, al is de ruimte hier niet enorm.

2 jaar geleden

Wij dachten aan een pikler driehoek met glijplank of gelijkaardig. Of aan stapelstein stapelstenen. Of zo'n hindernisparcours. We hebben een stuiterbal in huis 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

We wilden zelf een loopfietsje geven, maar zit nu ook te kijken voor een wobbel of ander balance board.. die van ons zit ook niet echt stil 😄

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Wij dachten aan een pikler driehoek met glijplank of gelijkaardig. Of aan s ...
Heb je een voorbeeld van een hindernisparcour?

2 jaar geleden

Ik denk vooral richting enkele leuke, leerrijke spelletjes, boekjes, iets van Duplo,… Ik kijk regelmatig tweedehands voor hem rond. Een tentje zouden we echt heel leuk vinden omdat hij graag een knusse plek opzoekt, maar we hebben er gewoonweg geen plek voor. Jammer…

2 jaar geleden

Reactie op KxS

Heb je een voorbeeld van een hindernisparcour?
https://ballenbakje.nl/products/grijze-foam-speelset-met-ballenbak-zonder-ballen?variant=40028518219958&currency=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&cmp_id=13184625100&adg_id=126251114567&kwd=&device=m&gclid=Cj0KCQiAxc6PBhCEARIsAH8Hff3wb6K-Z1b3IDfNmAWjJdgnH605cRgkocGvwlbZr46Li9uiwu8np4kaAjDSEALw_wcB Bij Amazon heb je ze ook, ook zonder ballenbak enz

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

https://ballenbakje.nl/products/grijze-foam-speelset-met-ballenbak-zonder-b ...
Deze is echt een hit bij ons! Ik heb lang getwijfeld omdat het wel redelijk veel plaats neemt, maar nu zo blij. Ook een stuiterbal in huis die hier zijn energie mee kwijt kan

2 jaar geleden

Wij hebben onlangs de little tikes grasmaaier gekregen en onze zoon vindt het fantastisch!

2 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik denk vooral richting enkele leuke, leerrijke spelletjes, boekjes, iets v ...
Je hebt bij de Kruidvat vaak goedkope tentjes die zijn vaak in de aanbieding voor 7,50. Prima kwaliteit en opzich niet heel onhandig om op te bergen zo kan je hem misschien af en toe neerzetten en voor dat geld 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Je hebt bij de Kruidvat vaak goedkope tentjes die zijn vaak in de aanbiedin ...
Leuke tip, maar ik zou zelfs niet weten waar we hem opgeborgen kwijt moeten. 😅

2 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij hebben onlangs de little tikes grasmaaier gekregen en onze zoon vindt h ...
Dit ziet er leuk uit! Deze komt op ons lijstje te staan🙂