11 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan voor het werkbankje van Little Dutch. Hij vind het leuk om te klussen en we gaan ook verbouwen dus kan hij met z'n vader en opa mee doen
2 jaar geleden
Ik lees ook even mee of er wellicht nog leuke dingen tussen staan!
Zelf hebben wij het werkbankje van little dutch alvast gehaald voor zijn verjaardag.
Verder hou ik altijd een online lijstje bij, zodat ik die altijd kan aanvullen als ik iets leuks zie en kan ik de link ook met andere delen zodat ze daar op kunnen kijken.
Dingen die daar nu zoal op staat zijn:
Dingen van Duplo
Step
Houten voedsel dingen etc
Skippy dier
Speelgoed bouwhelm met werkhandschoenen
Bellenblaas speelgoed dingen
Kruiwagentje etc voor in de tuin
Ik ben zelf nog wat zoekende naar bijv leuke spelletjes vanaf een jaar of 2, naar kan nog niet echt iets vinden.
VRIEND
2 jaar geleden
Wij hebben laten samenleggen voor een wobbel en grote blokken om te klimmen.
2 jaar geleden
Dit staat op het lijstje:
Speelgoed voor keukentje
Boekjes
Duplo
Uitbreiding treinbaan
Dokterset
Electro wonderpen
Domino
Magnetisch visspel
Lottino
Boetseerklei startpakket
Trunki
Magnetische bouwstenen
Trommel
Autobaan
Parkeergarage
We gaan hem zelf een kindertablet geven.
2 jaar geleden
Wij willen niet te veel cadeaus geven, want hij heeft al veel en anders wordt het zo'n overkill. Daarom krijgt hij van ons + mijn familie een keukentje met toebehoren en van ons + mijn schoonfamilie een speelhuisje voor in de tuin. Aan vrienden hebben we wat kleinigheidjes gevraagd zoals een boekje, puzzel en magnetisch tekenbord.
2 jaar geleden
wij kochten hem een “tjactjo”, aangezien hij hier helemaal gek van is.. en aan familie vragen wij geld. Daarmee gaan we hem dan een speeltuig kopen voor buiten.. (met schommel, schuifaf, huisje, …) we weten alleen nog niet welk merk. Er is namelijk heel veel keuze.