173 Reacties
3 jaar geleden
Leeftijden echt zelf inschatten! Vaak doen ze hem net iets hoger dan nodig is omdat het ene kind het andere niet is. Veel kinderen van een jaar zouden er prima in kunnen, maar je kan ook net een kind hebben die dit nog niet aankan (mijne moet ik er niet inzetten hoor, die klimt eruit 馃檲). Om schadeclaims te voorkomen gooien ze de leeftijd dus net wat omhoog.
Ik twijfel om zo鈥檔 driewieler te geven waarvan je de duwstang er later af kan halen en de wieltjes vast kan zetten zeg maar.
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Ah daar staat ook bij dat hij vanaf 2 jaar is, zou dat heel veel verschil m ...
Onze buren hebben ook zo'n auto voor hun kinderen, ze kunnen er prima inzitten met 1 jaar! Dan kan je zelf sturen en gas geven met de afstandsbediening, maar het word wel pas echt leuk als ze 2 jaar zijn want dan kunnen ze zelf gas geven en sturen. Het kan allemaal prima
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Onze buren hebben ook zo'n auto voor hun kinderen, ze kunnen er prima inzit ...
Enige vereiste is denk ik wel dat ze zichzelf rechtop kunnen houden als ze zitten? Of zitten ze er vrij stevig in wel? Er zitten geloof ik geen riempjes in h猫? 馃槃
3 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Enige vereiste is denk ik wel dat ze zichzelf rechtop kunnen houden als ze ...
Jaa dat is wel handig, zit wel een riempje bij maar is niet echt super stevig. Dus zitten is wel belangrijk
3 jaar geleden
Zoiets
Ik heb toevallig vandaag er 1 op fb gered van de stort. Moet nog een poetsbeurt krijgen en Daan moet nog even groeien maar kijk dat snoetje馃グ
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Ik vind zoiets ook erg leuk. Ben sowieso van het houten speelgoed waarmee z ...
Waar kan ik zoiets vinden? Hoe heet dit? Dit gaat mn zoontje straks heel leuk vinden zodra hij weer kan horen met zn CI..
Zou je heel dankbaar zijn als je me kan vertellen waar ik dit kan bestellen.
3 jaar geleden
Reactie op Ladydon
Waar kan ik zoiets vinden? Hoe heet dit? Dit gaat mn zoontje straks heel le ...
Had de link al geplaatst een paar berichtjes later, omdat iemand het ook al vroeg. Maar plaats 'm graag nog een keer. Leuk dat mijn idee wordt gewaardeerd:
https://www.plustoys.nl/i-m-toy-muziekset?gclid=CjwKCAiA9vOABhBfEiwATCi7GE56_4zcxc1QPtfJErSYGyO0-2fCr2L2RAiRJ-37ZbiV3HCHSohTahoCwpQQAvD_BwE
3 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Ik twijfel over een keukentje of de Little Dutch werkbank. Of is dat pas le ...
Werkbank die is super leuk. Wij hebben wel nog de kleine onderdelen weg gelegd
3 jaar geleden
Speelgoed idee毛n voor een kind dat alles gooit Haha. Hij wil geen blokjes stapelen, hij wil ze omgooien of overal blokjes neerleggen Haha. Mijn zoontje is heerlijk actief en echt op ontdekking. Hij kruipt rond, kan goed recht zitten en trekt zich al op (alleen in de box en soms dmv een poef)
Ik zag hem vandaag met een paar pakken pampers spelen en toen dacht ik, misschien is een hindernisbaan leuk voor hem. Iemand ervaring mee?
3 jaar geleden
Ik ben ook al bezig met een verlanglijstje: een speelzwembad voor als het straks lekker weer is
3 jaar geleden
Reactie op Kroon27
Wij gaan voor een keukentje! Niet die van Ikea maar van Petite Amelie, bijn ...
Heel mooi! Maar ik zag dat er 3+ bij staat. Ik zit ook te twijfelen om dit op haar verlanglijstje te zetten ik weet alleen niet of ze daar nog te klein voor is en het beter is als ze haar 2de verjaardag viert. 馃
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Heel mooi! Maar ik zag dat er 3+ bij staat. Ik zit ook te twijfelen om dit ...
Ons leek het ook leuk, maar wij gaan dat bij de 2e verjaardag doen. Ik denk dat hij er dan meer aan heeft dan nu al. Wij gaan nu voor een loopkar (blokkenkar).
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Heel mooi! Maar ik zag dat er 3+ bij staat. Ik zit ook te twijfelen om dit ...
Ze zal er nog geen als-of-tosti鈥檚 op gaan bakken nee 馃槀 maar wel leuk deurtjes open, dicht, spulletjes erin, eruit, eraan staan etc. Ons nichtje van 1,5 speelt er echt al veel mee.
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Superleuk! Wij hebben er deze week eentje in de woonkamer gehangen 馃檲
Ze wo ...
Ja ben erg benieuwd. Wij hebben een grote tuin en hadden zo iets van, willen een cadeau waar ze wel iets aan heeft. Ook voor later. En mocht er hier ooit een 2e komen dan kunnen ze samen schommelen