173 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Superleuk! Wij hebben er deze week eentje in de woonkamer gehangen 馃檲 Ze wo ...
Deze krijgt ze

3 jaar geleden

Wat een leuke idee毛n allemaal. Aiden krijgt dit voor zn 1e verjaardag. Ipv de box

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Speelgoed idee毛n voor een kind dat alles gooit Haha. Hij wil geen blokjes s ...
Geen ervaring mee maar decathlon heeft een leuke. Pickler driehoek is ook prachtig maar best prijzig . https://www.decathlon.nl/p/evenwichtsset-voor-kleutergym-2-6-jaar/_/R-p-307098

3 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Ik heb toevallig vandaag er 1 op fb gered van de stort. Moet nog een poetsb ...
Wat lief! Lijkt me een ideaal ding voor de lente en zomer!

3 jaar geleden

Ik heb, naast de muziekset, ook nog wat speelgoed besteld bij hapespeelgoed.nl. Mooi houten en leerzaam spul.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ik heb, naast de muziekset, ook nog wat speelgoed besteld bij hapespeelgoed ...
Ik had ook een keer wat gekocht bij hapespeelgoed.nl. Toen hadden ze m'n bestelling naar een heel ander huisnummer gestuurd (en de straat is heel lang met bochten, dus het was niet om de hoek), het is dat ik zelf een mail stuurde waar mijn bestelling bleef, zeiden ze dat ze het naar een verkeerd adres hadden gestuurd en dat ik het maar moest ophalen (met corona en een toen nog piepklein baby'tje). Waar ik het pakket moest ophalen woonden kleine kindjes die de doos al open hadden gemaakt. Voor mij geen hapespeelgoed.nl meer. Gaat het goed, dan zal het goed gaan. Maar gaat het mis...

3 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Heel mooi! Maar ik zag dat er 3+ bij staat. Ik zit ook te twijfelen om dit ...
Wij hebben een keukentje voor de oudste, maar onze dochter speelt er al mee sinds ze 7 maanden is. Ze gaat erbij staan en haalt alles uit de kastjes. Ze kunnen er nu echt al heel veel plezier van hebben

3 jaar geleden

- petite amelie keukentje - Petite amelie poppenwagen - Trybike driewieler - Wheelybug - Billy fietsje - Pukylino - Wobbel - Duplo - Boeken: voelboekjes, slaap lekker woezel en pip (boek met lampjes), fiep kijkboek, slaap lekker tijger, flapjesboeken - Little people boerderij - Ballenbak - Ikea gymmat - Toet Toet auto of zoef zoef - Van pauline: haarspeldjes, regenlaarsjes, paraplu, zonnebril, rugzak, badletters, pet - Little dutch: Babypop, servies, snijfruit, snijgroente, poppenhuis - Schoentjes - Fietsstoeltje - Loopauto (voor buiten) https://www.mamaloesbabysjop.nl/eco-toys-fiat-500-wit-loopauto-hz8620?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FThuis%2FLooptrainers%2FLoopauto%27s%2FEco%20Toys&utm_content=Eco%20Toys&gclid=EAIaIQobChMItpiV6bfm7gIVhIxRCh1vqABPEAQYAiABEgL-lvD_BwE - Elektrische Audi https://www.bol.com/nl/p/elektrische-kinderauto-audi-tt-zwart-12v-met-afstandsbediening/9200000103644844/?s2a=#productTitle - Zandbak - Watertafel - Liewood zwembad - Olli en elli poppenwagen of picknickmand

3 jaar geleden

Reactie op NKZ

Ik had ook een keer wat gekocht bij hapespeelgoed.nl. Toen hadden ze m'n be ...
Ging hier prima, had het vlot binnen. Maar kan die fout niet ook bij de bezorger liggen? Ach, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Pas als een bedrijf iets niet netjes oplost, hebben ze het bij mij verbruid.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ik vind zoiets ook erg leuk. Ben sowieso van het houten speelgoed waarmee z ...
Hallo, waar heb je deze gekocht?

3 jaar geleden

Reactie op NFM 馃槂

Hallo, waar heb je deze gekocht?
Hihi, je bent de 3e die het vraagt. Deze site biedt hem het voordeligst aan: https://www.plustoys.nl/i-m-toy-muziekset?gclid=CjwKCAiA9vOABhBfEiwATCi7GE56_4zcxc1QPtfJErSYGyO0-2fCr2L2RAiRJ-37ZbiV3HCHSohTahoCwpQQAvD_BwE Enjoy!

3 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Ik twijfel over een keukentje of de Little Dutch werkbank. Of is dat pas le ...
Hier nu al een succes. Ze is bijna 10 maand en speelt met de deuren en laadt alles uit wat er in ligt 馃槃

3 jaar geleden

Reactie op Annelienc

Hier nu al een succes. Ze is bijna 10 maand en speelt met de deuren en laa ...
En hoe blij ben jij als mama hiermee?! 馃槀 Ik lees alleen maar: inpakken, opruimen, struikelen, schelden als je met je blote voeten weer ergens in trapt..... 馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Wiehie, heeft iedereen 'm al besteld? Ik zag dat hij inmiddels uitverkocht is 馃き

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ja dit ben ik ook meer van

3 jaar geleden

Reactie op mamajop

Wij hebben een leuke houten loop/duw wagen. Waar hij achter kan lopen, op k ...
Kunnen ze dan ook zelf op zitten en mee rond rijden? Wij zitten hierover ook te twijfelen. Duw wagens heeft hij genoeg.

3 jaar geleden

Wij hebben een Wobbel board gekocht. Al moet ik toegeven dat het toch jeukt om het al van zolder te halen. Hij is net zo leuk aan het kruipen, klimmen en ontdekken. 馃樁

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wij hebben een Wobbel board gekocht. Al moet ik toegeven dat het toch jeukt ...
Ik zou het gewoon doen. En een week voor zn verjaardag ruim je hem op en pak je hem in. Evt met extra kleinigheidje voor je eigen gemoedsrust 馃槄

3 jaar geleden

Hier komt er een leuke driewieler met duwstang. Onze andere 2 dochters ook vanaf de 1ste verjaardag mee rond genomen met de honduitlaten en met 1.5 begonnen ze voorzichtig mee te trappen super leuk en praktisch cadeau

3 jaar geleden

Ik zou het gewoon doen. En een week voor zn verjaardag ruim je hem op en pa ...
Hij heeft er schrik van, dus we doen vandaag alsof er he-le-maal niets is gebeurd, leggen het terug op zolder en halen het er met zijn verjaardag weer vanaf. 馃挬