173 Reacties

3 jaar geleden

Een kinder stoel is trouwens ook leuk denk ik 馃檲

3 jaar geleden

Drie wieler fietsje, zand water tafel, keukentje, ballenbak, schommel, zandbak, houten loop auto

3 jaar geleden

Ik denk dat je jezelf bij de eerste verjaardag ook vooral een plezier moet doen, het heftige babyjaar is voorbij! Mij lijkt iets waar jullie samen van kunnen genieten fijn. Bij mij dus de duwdriewieler, ik geniet van het samen wandelen en het is lekker makkelijk met de hond. Het kan ook een fietsstoel zijn, een speelhuisje oid zodat je kind zichzelf net wat beter vermaakt en je dus net even wat meer rust hebt, dat soort dingen 馃槣

3 jaar geleden

hebben mensen misschien linkjes voor mij van schommels die binnen in huis kunnen of activiteiten tafels met veel uitdaging?

3 jaar geleden

Reactie op dm馃挋

hebben mensen misschien linkjes voor mij van schommels die binnen in huis k ...
Wij hebben deze :)

3 jaar geleden

Ik heb van Little tikes de activity center in gedachte!

3 jaar geleden

Wij hebben van alles gekocht van Grimms, prachtig houten speelgoed merk! De regenboog, grote houten bakjes en grote gekleurde balletjes zijn echt al een groot succes!

3 jaar geleden

Mijn zoon krijgt 21 april deze voor zen 1 verjaardag

3 jaar geleden

Reactie op jennie30

Kunnen ze dan ook zelf op zitten en mee rond rijden? Wij zitten hierover oo ...
Ja ze kunnen hier zelf op rijden/lopen met stuurtje erop... dan hoeven we niet zelf te duwen of hij zelf erachter te lopen 馃憦馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Luna1988

Mijn zoon krijgt 21 april deze voor zen 1 verjaardag
Wat is dat? Heb je een link?

3 jaar geleden

Hier deze gisteren besteld 馃憣馃徏

3 jaar geleden

Reactie op Mama van L

Wat is dat? Heb je een link?
Is bij bol.com little tikes activity garden heet dat dat is een speelhuisje kan binnen of buiten kan op versie manieren in elkaar zit ballen bij en blokjes glijbaan enzo hoor veel positieve dingen over dit product dus ben benieuwd wat hij er van vindt

3 jaar geleden

Reactie op Luna1988

Is bij bol.com little tikes activity garden heet dat dat is een speelhuisje ...
Bedankt ga er meteen naar kijken!

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ik vind zoiets ook erg leuk. Ben sowieso van het houten speelgoed waarmee z ...
Waar vind je dit? Heb je toevallig een link?

3 jaar geleden

Reactie op LienClaes

Waar vind je dit? Heb je toevallig een link?
Ik heb 'm zelf bij Plustoys gekocht, die link heb ik later nog gestuurd. Maar daar is hij inmiddels uitverkocht. Maar hier verkopen ze 'm ook: https://www.dehorlepiep.nl/detail/meer-moois/muziek-en-muziekdozen/IM22050/im-toy-muziektafel-center/?gclid=CjwKCAiAkJKCBhAyEiwAKQBCkkxOXn5KcMTJeqUBFYbN5rgNxFB0NQUj4RkP68VVRRQiQlfjiSZspxoCc4wQAvD_BwE

3 jaar geleden

Onze drie kids kregen met hun eerste verjaardag. - zand en water tafel - buiten zwembadje - vloer/speel kleed met wegen/stad er op - Duplo - kinderstoeltje - my first blocks - soort auto baan van hout, waar auto鈥檚 naar beneden kunnen racen - kleding

3 jaar geleden

Reactie op Mama van L

Bedankt ga er meteen naar kijken!
Is goed graag gedaan

3 jaar geleden

Nu 20% korting op Little Dutch houtenspeelgoed. Bij Baby en Tienerstore

3 jaar geleden

Wij vinden deze loopwagen erg leuk voor onze Tommie

3 jaar geleden

Reactie op Kim285

Wij vinden deze loopwagen erg leuk voor onze Tommie
Tip: wij hebben een loopwagen gekocht waar de wielen zodanig uitsteken dat ze niet met de kar tegen de muren of meubels kan botsen. Hooguit met de rubberen wielen tegen de plinten. Daar zijn we erg blij mee 馃槄