173 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze besteld. https://www.veloretti.nl/products/tricycle?variant=31594158456893

3 jaar geleden

Wij ook een veloretti loopfietsje en van opa en oma krijgt ze een wobbel en deze kinderwagen

3 jaar geleden

Ik ben aan het denken voor playmobil 123. In de creche speelt ze graag met die diertjes ervan

3 jaar geleden

Reactie op Stephke-24

Ik ben aan het denken voor playmobil 123. In de creche speelt ze graag met ...
Zaten wij ook aan te denken voor onze dochter, zij is van 6 april, maar dan iets van de aqua playmobil 123

3 jaar geleden

Mijn dochter krijgt een gepimpt ikea keukentje voor haar 1e verjaardag

3 jaar geleden

Wat een leuke idee毛n allemaal. Aiden krijgt dit voor zn 1e verjaardag. Ipv ...
Die is leuk! Hoe heet zo iets en waar kan je zo iets kopen? Wij gaan een schommel in de tuin voor hem laten maken. Maar dit is ook iets leuks waarmee die langer kan dien!

3 jaar geleden

We willen iets voor buiten, een zandbak of speelhuisje/glijbaantje

3 jaar geleden

Kon deze niet laten liggen, vooral nu ze met haar pop echt begint te spelen (kletsen en kusjes geven). Ze loopt nog niet maar begint wel veel te staan dus zal vast snel gebruikt kunnen worden

3 jaar geleden

Kon deze niet laten liggen, vooral nu ze met haar pop echt begint te spelen ...
Leuk !! Mijn dochtertje is ook gek op haar pop met poppenwagen. Deze heb ik 2e hands gekocht met kerst. Was echt een topper, ze deed er al snel haar eerste stapjes achter en nu loopt ze er nog veel mee al kan ze inmiddels al loslopen. De poppen had ze er zelf in gedaan 馃槅

3 jaar geleden

Leuk !! Mijn dochtertje is ook gek op haar pop met poppenwagen. Deze heb ik ...
Ach wat schattig! Ik had een loopkarretje tweedehands gekocht die op de rem kon zodat ze daaraan kon leren te staan, ze probeerde het gelijk. Helaas vond stiefzoon het leuk om ermee te spelen en was de rem gelijk stuk, dus hoop dat ze nu achter de poppenwagen gaat staan, die is wat zwaarder 馃檲

3 jaar geleden

Wij hebben een kleine klauteraar en ben op zoek naar iets van een klim toestelletje. Iemand enig idee? Ik kom alleen hele dure dingen tegen op sites waar ik mijn vraagtekens bij heb 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op anne34

Wij hebben een kleine klauteraar en ben op zoek naar iets van een klim toes ...
Ik vond het glijbaantje met sport attributen van step2 erg leuk. Is echt voor 1 jarigen, niet heel goedkoop maar wel te doen. Gewoon te koop bij bol.com en wehkamp

3 jaar geleden

Onze kleine man is gek van de zoef zoef diertjes en ballen. Dus van ons krijgt hij de ball buddies tunnel tower. Kan zowel binnen als buiten.

3 jaar geleden

Reactie op VDM-24

Ik vond het glijbaantje met sport attributen van step2 erg leuk. Is echt ...
Deze bedoel ik!

3 jaar geleden

Reactie op Headvillage

Wij hebben deze besteld. https://www.veloretti.nl/products/tricycle?varia ...
Wij ook super leuk

3 jaar geleden

Het moest coronaproof dus hier voor de kindjes een Nijntje uitdeelboekje en een pot bellenblaad

3 jaar geleden

Reactie op anne34

Haha ik heb ook een klauteraar, en ga toch voor zo鈥檔 duur ding. Want het is ontzettend duurzaam en je doet er heel lang mee! Een Wobbel staat ook op het lijstje.

3 jaar geleden

Reactie op VDM-24

Deze bedoel ik!
Die is inderdaad heel leuk!

3 jaar geleden

Reactie op anne34

Bedoel je zo'n pikler driehoek? Zou er ook 1 willen, maar die prijs!!!

3 jaar geleden

Nou alle dure cadeaus waren leuk maar het allerleukste vond de kleine de helium ballon 馃ぃ