173 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben deze besteld.
https://www.veloretti.nl/products/tricycle?variant=31594158456893
3 jaar geleden
Ik ben aan het denken voor playmobil 123. In de creche speelt ze graag met die diertjes ervan
3 jaar geleden
Reactie op Stephke-24
Ik ben aan het denken voor playmobil 123. In de creche speelt ze graag met ...
Zaten wij ook aan te denken voor onze dochter, zij is van 6 april, maar dan iets van de aqua playmobil 123
VRIEND
3 jaar geleden
Mijn dochter krijgt een gepimpt ikea keukentje voor haar 1e verjaardag
3 jaar geleden
Kon deze niet laten liggen, vooral nu ze met haar pop echt begint te spelen (kletsen en kusjes geven). Ze loopt nog niet maar begint wel veel te staan dus zal vast snel gebruikt kunnen worden
3 jaar geleden
Kon deze niet laten liggen, vooral nu ze met haar pop echt begint te spelen ...
Leuk !!
Mijn dochtertje is ook gek op haar pop met poppenwagen. Deze heb ik 2e hands gekocht met kerst. Was echt een topper, ze deed er al snel haar eerste stapjes achter en nu loopt ze er nog veel mee al kan ze inmiddels al loslopen.
De poppen had ze er zelf in gedaan 馃槅
3 jaar geleden
Leuk !!
Mijn dochtertje is ook gek op haar pop met poppenwagen. Deze heb ik ...
Ach wat schattig! Ik had een loopkarretje tweedehands gekocht die op de rem kon zodat ze daaraan kon leren te staan, ze probeerde het gelijk. Helaas vond stiefzoon het leuk om ermee te spelen en was de rem gelijk stuk, dus hoop dat ze nu achter de poppenwagen gaat staan, die is wat zwaarder 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op anne34
Wij hebben een kleine klauteraar en ben op zoek naar iets van een klim toes ...
Haha ik heb ook een klauteraar, en ga toch voor zo鈥檔 duur ding. Want het is ontzettend duurzaam en je doet er heel lang mee! Een Wobbel staat ook op het lijstje.