173 Reacties
3 jaar geleden
We hebben een zandbak met een dakje gekocht bij bol.com, super handig voor in onze zonnige tuin. Het dakje kan je naar beneden doen zodat het zand droog blijft, een soort deksel dus
3 jaar geleden
Overigens ben ik verbaasd dat hier nog geen zoef zoef dieren voorbij zijn g ...
Hier 3 auto's van toet toet gekregen en ons zoontje speelt er elke dag weer mee. Willen van zijn verjaardagsgeld de grote spullen ervan halen
3 jaar geleden
Overigens ben ik verbaasd dat hier nog geen zoef zoef dieren voorbij zijn g ...
Hier okk grote hit maar ons dierenpark is inmiddels al zo groot dat er niks meer hij hoeft haha. Mn andere 2 meideb hebben die veel boor hun verjaardagen gehad afgelopen jaren vind het inderdaad zelf ook erg leuk om te geven leuk prijsje en altijd goed bij de ontvanger
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Hij heeft er schrik van, dus we doen vandaag alsof er he-le-maal niets is g ...
Wij kregen vandaag ons kadootje binnen en ik moest opeens denken aan deze reactie. We lieten hem heel even zien, gewoon om te kijken hoe ze het vond. Nou de foto zegt genoeg. Ze ging hem meteen knuffelen 🥰
Nu snel inpakken en vrijdag uitpakken. Dan is ze vast vergeten dat ze hem vandaag al even gezien heeft hahaha
Ik hoop dat hij de wobbel nu wel leuk vindt trouwens !
3 jaar geleden
Deze hebben wij ook! Alleen hij vindt het niet eens interessant 🤨 normaal vindt die schommelen wel leuk
3 jaar geleden
Reactie op mama1-24
Wij hebben deze laten maken!😍🥰
Waar heeft u deze laten maken?
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Helemaal blij met der verjaardagscadeau 😍😍 zoo leuk onze kleine diva ❤
Haha fantastisch gezicht!
Misschien een domme vraag, maar is dit een trapauto of loopauto? Hoe gaat deze prachtige bolide vooruit? 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Haha fantastisch gezicht!
Misschien een domme vraag, maar is dit een trapau ...
Accu auto 😊 nu sturen wij met een afstandsbediening en als ze ouder en groter is kan ze zelf gasgeven en sturen
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Accu auto 😊 nu sturen wij met een afstandsbediening en als ze ouder en gro ...
Oh dat is helemaal fantastisch dat jullie haar kunnen rond rijden 😍
3 jaar geleden
Niet voor haar verjaardag maar zag vandaag loopfietsjes bij de Kruidvat voor maar €20,-! Budgettip van Flip!