173 Reacties

3 jaar geleden

Dat heeft mijn zoontje zaterdag alvast gekregen maar de ballen vind hij mooi de rest niet hahahahawoensdag wordt hij 1

3 jaar geleden

Dat heeft mijn zoontje zaterdag alvast gekregen maar de ballen vind hij mooi de rest niet hahahahawoensdag wordt hij 1

3 jaar geleden

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Reactie op Luna1988

Dat heeft mijn zoontje zaterdag alvast gekregen maar de ballen vind hij moo ...
Je post staat er 5 keer 馃槄馃槄

3 jaar geleden

Deze. Sophie de giraffe knuffel. Helemaal geweldig vindt hij hem!

3 jaar geleden

Reactie op KxS

Deze hebben wij gekocht voor onze kleine man. Uiteraard voor buiten, maar w ...
Waar hebben jullie deze gekocht?

3 jaar geleden

Wij hebben een zand picknicktafel en een loopkar gekocht, gezamenlijk cadeau namens de opa鈥檚 en oma鈥檚 en onszelf. De zandtafel vindt ze al helemaal leuk, haar 4-jarige broer ook. De loopkar kan je omzetten naar step, zodat ze er tot haar derde plezier van heeft

3 jaar geleden

Deze is dat

3 jaar geleden

Wij hebben een fietsje gekocht dat je kunt ombouwen tot Loopfiets, driewieler en gewoon fietsje. Hij kan het met leeftijden gebruiken. 馃 Bekijk Topmark 4 in1 Driewieler - Loopfiets - Balance Bike - Kaya - Antracite op: https://www.bol.com/nl/p/topmark-4-in1-driewieler-loopfiets-balance-bike-kaya-antracite/9300000005026609?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Wij hebben deze skelter van berg gegeven. Er zitten ook inklapbare trappers in, dus als hij zover is kan hij die gebruiken. Ze zijn er in diverse kleuren en zoals jullie kunnen zien, hij was er errrrug blij mee 馃榿

3 jaar geleden

Onze dreumes heeft een babyschommel gekregen voor zijn verjaardag en hij kon niet meer stoppen met lachen 馃榾

3 jaar geleden

Reactie op Rayan

Waar hebben jullie deze gekocht?
Op Marktplaats馃檴