7 Reacties

3 jaar geleden

Wij gingen op vakantie naar Spanje toen onze dochter 2,5 maand oud was. Een vriendin kwam daar ook naartoe met hun caravan en wat voor hun dochtertje (toen 1,5 jaar) belangrijk/handig was; -badje om ‘hygiënisch’ te douchen (kon ze dan in staan/zitten) -kinderstoel -klamboe -UV badpak en mutsje -buggy

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Heeft iemand wel eens een stoelverhoger gebruikt als kinderstoel ? We kunnen geen kinderstoel in de auto meenemen. Maar een alternatief weet ik niet echt 🤔

3 jaar geleden

Je hebt ook opzet stoeltjes die klein mee te nemen zijn die je op een gewone stoel kan plaatsen. Dit is een voorbeeld ervan: https://www.bol.com/nl/p/babymoov-up-go-draagbare-verhoogstoel-grijs/9200000086669787/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158702662-S-1193093729164-9200000086669787&gclid=Cj0KCQjwp86EBhD7ARIsAFkgakj9LOOHKiWeTpGMcGh59jWoY5Mj3jvvI11D7ScVN4DMTYiNTlzHVRUaAsRUEALw_wcB Weet niet of het wat is. Wij gebruiken zelf de kinderstoel van Ikea, die gaat overal mee naar toe.

3 jaar geleden

Reactie op AMaerten

Je hebt ook opzet stoeltjes die klein mee te nemen zijn die je op een gewon ...
Ja die opzetstoeltjes bedoel ik! Alleen vraag me af of dat wat is. Kun je de Ikea kinderstoel makkelijk uit elkaar halen ? En dat blad van het stoeltje? Dan zou dat nog best een idee kunnen zijn om mee te nemen in een al overvolle auto 😅

3 jaar geleden

Reactie op Gdnss

Ik lees even mee. Heeft iemand wel eens een stoelverhoger gebruikt als kind ...
Ik had deze voorbij zien komen. https://www.mamaloesbabysjop.nl/ding-nemo-grijs-kinderstoel-6200?channable=025ce16964003630343639da&p=3# Een kinderstoel gaat bij ons ook niet passen. Die bak van de ikea vind ik zelf nog wel veel ruimte in nemen. En ik denk dat die poten misschien wel weg kunnen zakken in het gras.

3 jaar geleden

Reactie op Gdnss

Ja die opzetstoeltjes bedoel ik! Alleen vraag me af of dat wat is. Kun je ...
Je haalt hem heel makkelijk uit elkaar. Stoel kan ook zonder blad, maar dat is lastiger bij een lage tafel dan kan je zoon/dochter niet zelf uit een bordje eten. Wij proppen altijd wat spullen in het kuipje (zitje).

3 jaar geleden

Deze tips zag ik nog ergens voorbij komen.