15 Reacties
5 jaar geleden
Ja wij hebben die van safety 1st. Prima bedje, en makkelijk op te zetten.馃挭馃徎 Nee oke niet helemaal waar, het blijven rot dingen met in/uit elkaar klappen 馃ぃ. Ik heb er wel een camping matrasje bij gehaald, want die erbij zit vind ik nog te hard.
5 jaar geleden
Aeromoov, wel wat duurder maar dat is zoals een tentje uitklapbaar in 1 keer en inklappen in 3 stappen ook erg handig mee te nemen. Compact met reistas. Ook al gebruikt in de zomer voor naast ons aan tafel buiten te zetten.
5 jaar geleden
Wij hebben de simpelste uitvoering van de prenatal met extra matrasje. Werkt prima voor die enkele keer dat hij er in ligt.
5 jaar geleden
Wij hebben die van Qute Q-Sleep. En het bijbehorende matrasje erbij gekocht. Heel makkelijk in/uitklapbaar. Zoontje slaapt er goed in.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Wij hebben de simpelste uitvoering van de prenatal met extra matrasje. Werk ...
Die kregen wij op geen enkele manier in en uit geklapt. De verkoopster van Prenatal kreeg het zelfs niet voor elkaar. Toen zijn we voor een Koelstra gegaan.
5 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Die kregen wij op geen enkele manier in en uit geklapt. De verkoopster van ...
Dan zou je bijna denken dat 'ie kapot was ofzo. Ik vind het iig wel gek dat een verkoopster het niet eens voor elkaar krijgt. Hier tot nu toe (nog maar een paar keer gebruikt) gelukkig nog geen problemen.
5 jaar geleden
Ik ben heel eerlijk, ik heb een 2de handse op marktplaats gekocht.
Een iets ouder model omdat ik alle nieuwe modellen niet allemaal praktisch vond. Degene die ik heb gevonden kunnen alle zijkanten dicht. Dus staat hij buiten en er is een windje dat het niet via het gaas bij Zl kan komen.
5 jaar geleden
Reactie op stephmika87
Wij hebben die van Qute Q-Sleep. En het bijbehorende matrasje erbij gekocht ...
Deze is volgens de consumentenbond ook 'beste koop'. Dat is die grijze met rode rand toch?
Wij hebben zo'n pop up tentje van Deryan, ideaal! Groeien ze wel veel sneller uit dan uit een campingbedje maar het is een heerlijk klein pakketje om mee te nemen en ze slaapt er prima in
5 jaar geleden
Reactie op TMD
Deze is volgens de consumentenbond ook 'beste koop'. Dat is die grijze met ...
Ja, sommige hebben een gekleurde rand inderdaad. Ik ben er wel blij mee :)
5 jaar geleden
Haha ik heb inderdaad ook de deryan! Ideaal! We hebben wel de peuter luxe variant want ik vond dat wat praktischer qua grootte dan de babyvariant.
Onze dochter slaapt hier super in!
Hebben alleen wel de eerste twee keer YouTube nodig gehad om hem weer goed in te vouwen馃槀 maar als je het eenmaal doorhebt... top ding haha