14 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een cosleeper van chicco de eerste 3-4 maanden. Nadien vond ik die te onstabiel. En slaapt ze in een ledikant naast ons bed. Je hebt wel bepaalde ledikanten waar je 1 kant perfect kan afhalen om als cosleeper te gebruiken.
3 jaar geleden
Allebei mijn dochters hebben de eerste maanden in de co sleeper geslapen naast mij. Super fijn om je kindje naast je te hebben. Ze slapen fijn omdat ze dichtbij je zijn, je hoeft niet op te staan als er iets is. En voor borstvoeding is het inderdaad mega makkelijk.
Maar hoe oud is je kindje? Ik lees dit forum niet goed dus weet niet of je misschien zwanger bent en een baby鈥檛je verwacht :)
3 jaar geleden
Hier een hele fijne ervaring met de co-sleeper van Tutti Bambini. Onze zoon heeft er tot hij 6 maanden was in geslapen, heerlijk dicht bij mij. Vanaf zijn 6 maanden merkten we dat hij nood had aan meer plek, waarna we de co-sleeper hebben vervangen door een ledikant. Toen sliep hij weer beter.
Ik vind het dus een hele goeie koop! We hebben onze co-sleeper in perfecte staat en voor een mooie prijs overgekocht van mijn neef indertijd (met overtrekken e.d. bij), maar de nieuwprijs had ik er ook zeker voor over.
3 jaar geleden
Reactie op EllebelV
Allebei mijn dochters hebben de eerste maanden in de co sleeper geslapen na ...
Bedanktt voor je reactie馃檹. Mijn schoonzus is in verwachting uitgerekend mei 17 en vroeg of ik kon vragen voor meer ervaring. Ik heb zelf 2 kindjes van 1 en 2 jaar maar ze hebben allebei met ons geslapen in bed. Na 6 maanden ong allebei eigen ledikant. Masr denk dat ze toch voor de co sleeper gaat馃憤馃グ
3 jaar geleden
Reactie op Jann89
Wij hebben ook een cosleeper staan maar niemand ligt er in behalve mijn bil ...
Ik zelf heb mijn kids ook naast me gehad maar mijn schoonzus gaat toch kwa veiligheid voor de cosleeper denk ik omdat omdraaien gevaarlijk kan zijn. Ikzelf was best alert en heb nooit wat meegemaakt gelukkig haha.
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Hier een hele fijne ervaring met de co-sleeper van Tutti Bambini. Onze zoon ...
Oh ja, de voordelen voor ons: heel snel kunnen anticiperen op zijn signalen, we sliepen allemaal heel goed zo dicht bij elkaar en hebben toevallig weinige onrustige nachten, we slapen snel verder als er iets is omdat we meteen konden ingrijpen, je pakt je baby snel bij je,...
Nadelen heb ik niet echt ondervonden, als ik eerlijk ben. Misschien het geluid van de rits als je de zijkant weer dicht deed en hij al sliep, maar zelfs dat was geen issue.
3 jaar geleden
Wij deden eerste half jaar bedding in. Maar wel aan de kant van de cosleeper.
En nu slaapt ze in de cosleeper.
Na de voeding schuif ik haar in de co, ik vind het persoonlijk ideaal! Wij hebben een gulliver ledikant omgebouwd tot cosleeper dus we kunnen er ook langere tijd mee doen zo
3 jaar geleden
Ik vond het super gezellig. Lekker dichtbij maar geen risico's dat je erop gaat liggen. Aan het begin had ons kindje nog veel vocht in z'n longen, dus als hij dat eruit spuugde kon ik goed kijken en luisteren of alles goed ging. Maar we werden bij elk geluidje van hem wakker. Dus na 2 weken is hij een deurtje verder gegaan. Onze deur open, dus konden hem wel goed horen als er echt wat was.
3 jaar geleden
Ons zoontje heeft ong 8 maanden bij ons op de kamer geslapen.. eerst in een wieg naast me, dan kon ik over het randje kijken als er iets was en toen hij te groot werd voor de wieg, hebben we alsnog cosleeper aangeschaft.. toen hij op geven moment makkelijk op z鈥檔 knieeen kon en zich begon op te trekken getwijfeld om alsnog ledikantje bij ons te zetten of naar eigen kamer te doen, toch naar eigen kamer gedaan omdat we merkten dat hij van elk geluidje van ons wakker werd.. sindsdien ging hij langzaam 鈥榮 nachts langere blokken slapen.