Dag mama’s!
Ik was benieuwd hoe de frequentie is bij jullie met betrekking tot fysieke afspraken op het consultatiebureau.
Onze laatste afspraak op het bureau was met 6 maanden, afgelopen vrijdag een telefonische afspraak gehad en eind maart pas weer een afspraak op het bureau. Dan heeft er dus 6 maanden tussen weeg en meet momenten gezeten. In principe niet erg, want ze groeit heel goed en is eerder aan de grote kant en het is heel logisch qua Corona.
Maar...
Ik merk dat ik het wel heel erg mis dat er even iemand meekijkt, dat haar rug bijvoorbeeld gecheckt wordt, dat er even meegekeken wordt hoe het met haar ontwikkeling staat en of haar groei goed gaat. Ook loop ik tegen kleinere vragen aan die telefonisch moeilijk te stellen zijn.
Hier op het forum lees ik regelmatig dat moeders met hun baby’s een weeg moment hebben gehad rond de 8 of 9 maanden, terwijl wij dus alleen fysieke afspraken hebben wanneer ze een inenting nodig heeft... Verschilt dit dan per consultatiebureau of hebben jullie dat zelf aangevraagd?