7 Reacties

3 jaar geleden

Nee gelukkig niet. Daar was ik eerst wel bang voor. Scheelt ook dat ze 3 dagen per week naar de opvang gaat

3 jaar geleden

Nee gelukkig niet ondanks dat het hier een stuk rustiger is met visite etc.....

3 jaar geleden

Wij hebben hier wel wat van gemerkt, maar op het moment gaat het een stuk beter. Dus of hij dan gewoon wat eenkenniger was of dat het toch komt dat we nauwelijks mensen zagen weten we niet.

3 jaar geleden

Wat ik aan Oscar wel merk, is dat hij kan zien dat mensen achter hun masker lachen. Dan lacht hij terug. Geen idee of kinderen die zonder groot worden dan ook kunnen zien.

3 jaar geleden

Nee, juist niet. Vreemde mensen en locaties vind ze geweldig.

3 jaar geleden

Nee hier niet hoor! Maar gaat ook naar de opvang dus dat scheelt denk ik. Ze roept naar iedereen hi! En lacht. Soms mag het wel een tikkie schuwer wat mij betreft 馃ぃ laatst liep ze bij schoenenpassen zo in de armen van de verkoopster.... XD die vond het leuk en knuffelde haar....maar vond ik eigenlijk net een stapje te ver xD

3 jaar geleden

Mijn zoontje is mega verlegen, maar heeft niks met corona te maken. Ik was vroeger extreem verlegen en m'n man was ook verlegen, dus zou bijna gek zijn als hij dat niet zou zijn. Hij is wel sociaal en wanneer hij even bij mama of papa veilig heeft gezeten in een vreemde omgeving, ontdooit hij en komt dan los.