16 Reacties

6 jaar geleden
Ook leuk! Ik heb een naaimachine op zolder staan maar zou het dan echt weer moeten aanleren haha. Ik ga het onthouden!

6 jaar geleden
Ik zit ook graag achter de naaimachine. Ik maak graag kinderkleding, of naamvlaggetjes. En nu in de zomervakantie ben ik bezig een pop te maken voor in de klas van mijn zoon. Maar om eerlijk te zijn kom ik er door die vermoeidheid helemaal niet aan toe. Ik vind het ook nog te vroeg om iets voor de aanstaande baby te maken. In plaats daarvan richt ik me vooral op het opruimen en opnieuw ordenen van spullen in huis. Dat moet toch gebeuren als er straks plaats moet komen voor een nieuwe baby, en daar kun je ook wel creativiteit in kwijt (leuke opbergers maken bv).

6 jaar geleden
Reactie op Hoffie16
Ook leuk! Ik heb een naaimachine op zolder staan maar zou het dan echt weer ...
Mijn oudste was 10 dagen overtijd. Ik heb toen niets anders gedaan dan babykleertjes naaien om de tijd maar te doden... die had er een hele nieuwe garderobe bij 🤣

6 jaar geleden
Ik zit ook graag achter de naaimachine. Ik maak graag kinderkleding, of naa ...
Ja dat heb ik dus ook, t is nog te vroeg. Wel goede invulling de boel op te ruimen. Dat heb ik in de loop vd tijd met de toekomstige babykamer al eens gedaan. De ladekast is al helemaal leeg, moet nog keer weg, net als bed en nachtkastje. In die kamer staat er niet veel, dat scheelt.
Herken het wel hoor. Heb ook weinig zin dingen te ondernemen, maar wellicht komt dat wel weer. Creatieve inspiratie ontbreekt ook. En soms heb ik even zin en vervliegt het zo weer haha. Morgen misschien maar eens naar de action, wellicht is daar inspiratie;)
Leuke ideeën wat je allemaal hebt gemaakt met de naaimachine!

6 jaar geleden
Wat leuk om te lezen!! Ik ben ook creatief en heb nu af en toe ook een creatieve bui dat ik ook iets wil gaan doen. Pas zag ik ergens op internet om een soort dagboek bij te houden en dan per dag iets leuks op te schrijven of te tekenen. Leuke ideeën of andere inspiratie kan je er ook indoen. Misschien ook iets voor jou ;)

6 jaar geleden
Hoi! Hier ook een creatieveling. Ik had voor mijn dochtertje ook veel gemaakt. Haar kamer beschilderd met diertjes. En zelf haar geboortekaartje geschilderd. Maxicosihoes gemaakt en trappelzak. Of een zak voor aan de box. Een mobiel voor boven haar box. En vast nog wel wat dingetjes die ik vergeten ben.
Vanaf dat ze geboren is heb ik ook wat dingen gemaakt. En van wat ik nog weet is dat een voelkleedje. Voor in de box, met allemaal dingetjes en kralen. Poppenkast poppetjes. En de rest weet ik even niet meer.
Misschien kun je er wat mee. Ik ben nu al begonnen met het schilderen van een volgend babykaartje. En ik maak er dan 2. Jongen en meisje 😀

6 jaar geleden
Hoi! Hier ook een creatieveling. Ik had voor mijn dochtertje ook veel gemaa ...
Leuk! Ik heb net al mapje vol haakpatronen opgeslagen en zag leuke kleurencombi voor de babykamer (mint grijs oker)! Inspiratie komt er langzaamaan wel, maar ik denk dat dat nog meer begint te stromen over 2 weken en 2 dagen bij de 8 weken echo!

6 jaar geleden
Reactie op Hoffie16
Leuk! Ik heb net al mapje vol haakpatronen opgeslagen en zag leuke kleurenc ...
Wil je ook het geslacht weten? :D

6 jaar geleden
Wat leuk zeg om jullie reacties te lezen!!
Omdat bij ons het zwanger raken niet vanzelf ging zitten we in een IUI traject. Als uitlaatklep was ik een poosje terug net begonnen een BuJo bij te houden over het hele traject!
Ik weet net dat ik zwanger ben (het voelt zo onzeker allemaal nog🤞🏻) en dat ga ik ook allemaal verwerken in de BuJo!
Nog meer dames die een BuJo bijhouden over een traject en/of zwangerschap 🤗?

6 jaar geleden
Reactie op Sara
Welke leuke haakpatronen heb je gevonden?? 😀😀😀
Ik heb van deze website een heel aantal opgeslagen: https://hobbii.nl/patronen/hobbii-design/haakpatronen/baby-337
Verder zou ik eerst melkflesjes haken, zoals mn profielfoto, maar dat werd niet mooi. Nu patroon gevonden van babysokjes met een lintje erdoor. Die haak ik eentje in roze en eentje in blauw, als setje!