28 Reacties

5 jaar geleden
Hi Manon! Ik woon sinds juli in bleiswijk ( opgegroeid in Berkel en Rodenrijs) Ik heb hier op de middelbare school gezeten maar eigenlijk heb ik helemaal geen contacten in Bleiswijk zelf, behalve de buuf dan. Ik zie dat we bijna even ver zijn. Ik ben vandaag 26 weken . Je kan me op fb eventueel vinden onder Eva Tousain
Groetjes Eva

5 jaar geleden
Reactie op Demza
Welkom in de buurt! Heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga in Bleiswij ...
Wat leuk!! :)
Nee nog nergens voor op gegeven haha. Ik weet nog niet helemaal hoe het met verhuizen gaat.
Tevens is mijn zwangerschap wat anders gelopen dan 'normaal' waardoor ik door omstandigheden geen energie/conditie/verminderde kracht heb. Dus lijkt me een goed idee maar ook niet! Wel een goede om over na te denken 馃榿

5 jaar geleden
Reactie op Mnionn
Wat leuk!! :)
Nee nog nergens voor op gegeven haha. Ik weet nog niet helem ...
Ik denk dat yoga dan juist wel lekker is. Is denk ik juist op ontspanning gericht? Misschien kan je gewoon een keer proberen voor je je vast legt voor de hele cursus? Weet 眉berhaupt niet of er nog plaats is hoor: sterrenyoga.nl Ontmoet je wel gelijk meer dames uit de buurt.
Wel grappig en toevallig hoe we allemaal ongeveer tegelijk uitgerekend zijn!

5 jaar geleden
Reactie op Demza
Ik denk dat yoga dan juist wel lekker is. Is denk ik juist op ontspanning g ...
Ja zal meteen even kijken! Jij begint volgende week? Ja ontspanning is wel belangrijk ja!
Proefles kan sowieso geen kwaad.
Jaaaa zoooo toevallig allemaal 25/26 weken... Hoe leuk 馃榿 de kraamzorg gaan het nog druk krijgen haha!

5 jaar geleden
Reactie op Mnionn
Wat leuk!
Haha je naam viel me meteen op, mijn vriend heeft bijna dezelfde ...
Oh echt,grappig. wat is zijn naam dan? De tuinen, is dat bij de apotheek in die wijk? Ik woon tegenover basisschool de wiekslag. Wanneer gaan jullie verhuizen?

5 jaar geleden
Oh echt,grappig. wat is zijn naam dan? De tuinen, is dat bij de apotheek in ...
Toussaint 馃ぃ
Ehh geen idee.. Vlakbij de baderie! (sanitair winkel) oh de wiekslag is vlakbij zie ik!
31 januari krijgen we de sleutel. Ik ga eind Feb mijn huis uit dus dan gaan we er officieel wonen.

5 jaar geleden
Leuk! Ik woon in Bergschenhoek en ik werk in Bleiswijk op een kinderdagverblijf!