28 Reacties

5 jaar geleden

Welkom in de buurt! Heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga in Bleiswijk vanaf volgende week. Jij toevallig ook?

5 jaar geleden

Hee! Wat leuk! Waar woonde je hiervoor dan? Wij wonen in Bergschenhoek, dorp ernaast 馃檪

5 jaar geleden

Hi Manon! Ik woon sinds juli in bleiswijk ( opgegroeid in Berkel en Rodenrijs) Ik heb hier op de middelbare school gezeten maar eigenlijk heb ik helemaal geen contacten in Bleiswijk zelf, behalve de buuf dan. Ik zie dat we bijna even ver zijn. Ik ben vandaag 26 weken . Je kan me op fb eventueel vinden onder Eva Tousain Groetjes Eva

5 jaar geleden

Reactie op Demza

Welkom in de buurt! Heb me net opgegeven voor zwangerschapsyoga in Bleiswij ...
Wat leuk!! :) Nee nog nergens voor op gegeven haha. Ik weet nog niet helemaal hoe het met verhuizen gaat. Tevens is mijn zwangerschap wat anders gelopen dan 'normaal' waardoor ik door omstandigheden geen energie/conditie/verminderde kracht heb. Dus lijkt me een goed idee maar ook niet! Wel een goede om over na te denken 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Alinda

Hee! Wat leuk! Waar woonde je hiervoor dan? Wij wonen in Bergschenhoek, do ...
Haha ja heel leuk! 馃榿 Ik woon nu nog in Hoogvliet (randje randstad onderin Rotterdam) en mijn vriend woont nu nog even in Den Haag. Ja Bergschenhoek, ook een heel leuk dorp! :)

5 jaar geleden

Hi Manon! Ik woon sinds juli in bleiswijk ( opgegroeid in Berkel en Rodenri ...
Wat leuk! Haha je naam viel me meteen op, mijn vriend heeft bijna dezelfde achternaam 馃ぃ Ik ga in de wijk de Tuinen wonen! Leuk om elkaar te contacten :)

5 jaar geleden

Reactie op Mnionn

Wat leuk!! :) Nee nog nergens voor op gegeven haha. Ik weet nog niet helem ...
Ik denk dat yoga dan juist wel lekker is. Is denk ik juist op ontspanning gericht? Misschien kan je gewoon een keer proberen voor je je vast legt voor de hele cursus? Weet 眉berhaupt niet of er nog plaats is hoor: sterrenyoga.nl Ontmoet je wel gelijk meer dames uit de buurt. Wel grappig en toevallig hoe we allemaal ongeveer tegelijk uitgerekend zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Demza

Ik denk dat yoga dan juist wel lekker is. Is denk ik juist op ontspanning g ...
Ja zal meteen even kijken! Jij begint volgende week? Ja ontspanning is wel belangrijk ja! Proefles kan sowieso geen kwaad. Jaaaa zoooo toevallig allemaal 25/26 weken... Hoe leuk 馃榿 de kraamzorg gaan het nog druk krijgen haha!

5 jaar geleden

Reactie op Mnionn

Ja zal meteen even kijken! Jij begint volgende week? Ja ontspanning is wel ...
Ja, volgende week maandagavond. Ik had ontzettend moeite om kraamzorg te vinden. Iedereen was al bezet. Ik snap nu waarom 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Mnionn

Wat leuk! Haha je naam viel me meteen op, mijn vriend heeft bijna dezelfde ...
Oh echt,grappig. wat is zijn naam dan? De tuinen, is dat bij de apotheek in die wijk? Ik woon tegenover basisschool de wiekslag. Wanneer gaan jullie verhuizen?

5 jaar geleden

Oh echt,grappig. wat is zijn naam dan? De tuinen, is dat bij de apotheek in ...
Toussaint 馃ぃ Ehh geen idee.. Vlakbij de baderie! (sanitair winkel) oh de wiekslag is vlakbij zie ik! 31 januari krijgen we de sleutel. Ik ga eind Feb mijn huis uit dus dan gaan we er officieel wonen.

5 jaar geleden

Reactie op Demza

Ja, volgende week maandagavond. Ik had ontzettend moeite om kraamzorg te ...
Wat grappig, ik ga daar ook yoga volgen vanaf volgende week maandag! 馃槂

5 jaar geleden

Reactie op Mnionn

Haha ja heel leuk! 馃榿 Ik woon nu nog in Hoogvliet (randje randstad onderin ...
Leuk leuk! 馃槂 Nou genoeg zwangeren in de buurt dus 馃槀 Succes met de verhuizing straks! 馃檪

5 jaar geleden

馃檵鈥嶁檧锔廔k kom uit berkel en rodenrijs! Inmiddels 23 weken! 馃榾

5 jaar geleden

Reactie op Monique89

馃檵鈥嶁檧锔廔k kom uit berkel en rodenrijs! Inmiddels 23 weken! 馃榾
Leuk!!! Allemaal rond 25 weken, haha 馃槏

5 jaar geleden

Welke kraamzorg hebben jullie? 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Mnionn

Ik heb Hallo. 馃榿

5 jaar geleden

Leuk! Ik woon in Bergschenhoek en ik werk in Bleiswijk op een kinderdagverblijf!

5 jaar geleden

Reactie op Mnionn

Ik heb voor naviva gekozen! En jullie?

5 jaar geleden

Ik kom uit Berkel nu 26wk zwanger van de eerste