4909 Reacties
4 jaar geleden
Even klagen: Ik ben nog steeds veel aan het braken, heb veel buikpijn, na e ...
Oh herkenbaar hoor.. hier ook 1 die altijd heel actief was.. heb 6 paarden aan huis, die allemaal dagelijks uitgemest moeten worden, 's ochtends de wei in, 's avonds naar binnen.. 2x per dag gevoerd.. werk nog fulltime .. huishouden draait ook gewoon door.. heb al weken last van mn bekken en mag al een maand of 3-4 niet zwaar tillen.. Kortom, vriendlief heeft praktisch alles over genomen, maar ook hij werkt fulltime en ook nog eens onregelmatige diensten..
Voel me soms zo Schuldig op dagen dat ik vrij ben, dan hij alsnog bijna alles moet doen.. en ik dan 's avonds alsnog klaag van de pijn en dat ik niet kan slapen.. 😑 .. moet ook nog tot half/eind april..
Maarja, we kunnen niet meer terug.. en zullen echt vol moeten houden.. Kun je nagaan als onze mannen deze last hadden moeten dragen 😅
4 jaar geleden
Reactie op Edje
Ik ook hoor beeb! Story of nu life.... niet leuk maar nog even afzien, ik m ...
Ik ben 22 april uitgerekend, dus nagenoeg tegelijk.
4 jaar geleden
De afgelopen weken mocht ik niet klagen, maar de laatste paar dagen merk ik dat m'n lijf het heel zwaar heeft... Net kostte stofzuigen mij ontzettend veel moeite, iets van de vloer oprapen gaat ook moeizaam...
Ik ben gastouder en ik moet natuurlijk mijn vloer schoon houden en met 4 grasparkieten die in de rui zijn al helemaal 😅...
Ik hoop dat ik het nog vol kan houden tot de 36 weken, maar als het zo zwaar blijft vrees ik dat ik eerder moet stoppen 😢 (maandag tik ik de 28 weken aan)
4 jaar geleden
Dat ik zojuist voor de tweede keer ben gezakt voor mijn auto rijbewijs. Zenuwen in combinatie met hormonen doet gekke dingen met een mens! 🙁😢 Nu maar even stoppen en weer verder als ons meisje er is en alles weer op de rit is. Ik legde de lat ook erg hoog voor mezelf om het speciaal voor de bevalling achter de rug wou hebben. Baalmomentje en het is allemaal al zo duur grrrrr!!!
4 jaar geleden
Reactie op mama van Ayla 💕
Dat ik zojuist voor de tweede keer ben gezakt voor mijn auto rijbewijs. Zen ...
Wat ontzettend vervelend! Ik had afgelopen november mijn eerste examen en ben toen gezakt. Ik merkte inderdaad dat ik stress door de stress had. Ik was zo bang dat ik de baby zou belasten met al die stress (of erger!). Daarom heb ik voor de volgende die ik vorige week maandag had, voor een faalangstexamen gekozen. Die extra tijd en wetenschap dat iemand naast me zit die rekening houdt met mijn extra kwetsbare situatie, heeft me zo geholpen. Op die manier heb ik het wel gehaald. Ik kan dat dus zeker aanbevelen! Ik weet hoe hoog de druk is en vind het heel vervelend voor je dat het niet gelukt is! Sterkte voor nu, probeer te genieten van je kleintje en dan komt het na de geboorte helemaal goed!
4 jaar geleden
Oh en ik wil daar nog aan toe voegen: ik vond mezelf een onwijs stoer mens dat ik dit überhaupt heb geprobeerd tijdens een zwangerschap! Dat vind ik zeker ook van jou! Veel hadden dit niet eens aangedurfd en je hebt het toch mooi maar geprobeerd!
4 jaar geleden
Gaat helemaal goed komen strakjes! Vind het niet gek dat het meer stress oplevert en minder goed gaat nu met alle hormonen. Ik heb al heel lang mijn rijbewijs, maar sinds ik zwanger ben heb ik echt veel meer moeite met rijden, het was zelf mijn vriend opgevallen.
Geniet van de fijne momenten van je zwangerschap en dit komt helemaal goed strakjes! En stoer voor het proberen! 💪🏻
4 jaar geleden
Ik heb wel mijn rijbewijs,al lijkt het soms niet verstandig dat ik met de auto rijd 🙈🙈 zoals vandaag,er was even een stress momentje,en in combinatie met de hormonen,was ik zo opgejaagd,gestresst,zweet liep van heel mijn lijf,me druk maken achter het stuur,vind ik geen parkeer plaatsje,10 rondjes gereden,uiteindelijk klein plekje gevonden,en dan baf!tegen van die grote electriciteitsbak aan...met mijn bedrijfswagen..die ik over een paar maandjes moet afgeven omdat de leasing bijna afloopt..en ik dan een nieuwe krijg..en ja ik heb schade🙈 en dan vervloek ik mezelf!waarom ben ik toch zo een stress konijn geworden sinds ik zwanger ben!Lijkt of ik er niet meer tegen kan!
4 jaar geleden
Reactie op Seldam
Wat ontzettend vervelend! Ik had afgelopen november mijn eerste examen en b ...
Ik had een faalangst examen dat is nog het ergste...
4 jaar geleden
Ik heb morgen het vrijgezellenfeestje van een van mijn beste vriendinnen. Superleuk! Maar... een uur reizen, 5 uur leuk doen, uur terug reizen. Dat terwijl ik al huilend van de pijn terugkom van een halfuurtje supermarkt. Zie er zo tegenop, maar afzeggen is ook geen optie :(
4 jaar geleden
Reactie op Maaike078
Gaat helemaal goed komen strakjes! Vind het niet gek dat het meer stress op ...
Ik was ook te opgejaagd zei de examinator.. Dat herken ik wel. Onvoldoende zijstraatjes in gekeken en daardoor dus gezakt. Ik heb ook adhd en slikte voor mijn zwangerschap ritalin. Dat mag nu dus ook niet meer.
Dus eerst maar even sparen en dan tzt nog maar weer een keer proberen. En anders verloopt mijn theorie ook nog eens in juli en ik heb ook een rijtest moeten doen en moest naar een psychiater (ook samen 300 euro wat ik zelf moest betalen) omdat ik dus die diagnose ooit een keer heb gekregen. Dat zou dan ook opnieuw moeten want dat is een jaar geldig. En het duurde een half jaar voordat ik daar uitsluitsel over had gekregen dus groen licht om af te rijden. Dus al met al heeft het me al zo veel stress opgeleverd. Dus ben wel blij dat ik het nu even kan loslaten en me kan focussen op ons kindje. Dat is natuurlijk prioriteit nummer 1!
4 jaar geleden
Ik wil het liefste de heledag door chocolade cake eten! 😂 of andere lekkere dingen😂ik eet verder super netjes maar heb gewoon weinig zin in vooral groente. Herkent iemand dit?
4 jaar geleden
Ik had een faalangst examen dat is nog het ergste...
Dat is helemaal niet erg! Ik heb 2x faalangst examen gedaan. Ik raak onzichtbaar in de stress van praktijkexamens met als gevolg dat ik precies het verkeerde doe. Uiteindelijk dus 2x examen moeten doen, niets om je voor te schamen. Je bent al stoer dat je t nu doet, nog even doorbijten en dan haal je het gewoon. Enige advies dat ik je kan geven is wacht niet te lang met weer afrijden want hoe langer je wacht hoe lastiger het wordt omdat je dan weer wat minder recente en frequente rijervaring hebt.
4 jaar geleden
Reactie op Coco88
Dat is helemaal niet erg! Ik heb 2x faalangst examen gedaan. Ik raak onzich ...
Dankjewel voor de tip! Ja, nu stop ik gewoon even omdat er ook nog een verhuizing zit aan te komen in maart (ons eerste koophuis) dus alle stress doen mij en onze kleine niet echt heel erg goed. Dus straks als alles achter de rug is nog maar een poging wagen! 😊
4 jaar geleden
Hier vorige week weg willen rijden en om 1 of andere reden zo stuur naar rechts gedraaid, niet een parkeervak uitgereden. Gevolg paaltje in de bijrijdersdeur ... heb zo hard staan huilen, had geen idee wat ik aan het doen was en nogsteeds geen idee waarom ik het zo deed, als de paal er niet rond had ik in de bosjes gereden. Gelijk besloten om zo min mogelijk te rijden ! Ik rijdt nu alleen nog donderdag ochtend de kleine meid wegbrengen naar de opvang (3 min rijden) en op vrijdag naar de ouder en kind gym want dat wil ik me dochtertje niet afpakken. Verder laat ik manlief rijden en zorg dat ik alles in huis heb.
4 jaar geleden
Momenteel ben ik 30 weken zwanger. En heb ontzettend pijn aan mijn voeten. De rand van mijn hak is erg rood. Ik heb een staand beroep (24 uur)dus dat maakt het wel lastig. Ook heb ik steunzolen maar het idee dat die nu zijn werk niet goed doen. Ze zeggen dat het komt door bindweefsel en het gewicht dat je aankomt. Meer mensen die zo’n last hebben van hun voeten. En misschien tips hebben wat te doen
4 jaar geleden
Goddank, een klaagmuur!
30+1 zwanger, al de hele week ziek, gisteren koorts erbij gekregen.
2 kleine bengels (3 en 2j) wat ook ziek zijn geweest in huis.
Kindjes op overnachting gisteren, vanochtend kelder onder water..
Begint mijn man te flippen.. dat zijn leven voorbij is, dat zijn leven een hel is sinds dat wij er zijn.
Dat hij het 3de kindje nooit heeft gewild. (Ongeplande zwangerschap)
Dat ik me niet zo moet aanstellen met ziek te zijn, opstaan en doorgaan. (Net of ik dat niet wil)
Kiepert hij ook nog eens het ontbijt in de vuilnisbak...
Mijn lichaam zegt, RUST! En mijn verstand zegt nu bijna, LOOP WEG!
Oké, frustraties maar zo een uitspraken... maken me gewoon kapot.
Maakt niet uit of iemand het leest maar moest van mij af.
4 jaar geleden
Reactie op Memyselandmykids
Goddank, een klaagmuur!
30+1 zwanger, al de hele week ziek, gisteren koorts ...
Wow. Wat kut voor je. Als mijn man dit zou zeggen, dan wist hij wel waar het gat van de deur is
4 jaar geleden
Wow. Wat kut voor je. Als mijn man dit zou zeggen, dan wist hij wel waar he ...
Ik voel me verschrikkelijk.
Heb het ook geroepen naar hem, dat hij weg moest. Niet de eerste keer dat ik zo een verwijten moet slikken. De tranen blijven maar stromen.