Wij hebben twee jonge meiden (3 en 1). Mijn man is directeur en heeft drukke en veeleisende baan. Onze meiden zijn vreselijk lief, maar ook pittig en druk. Handen vol. En dat doen we met liefde!
Ik merk wel dat het z’n tol eist, zoals dat bij iedereen misschien wel t geval is met een jong gezin. In werk 3 dagen als projectleider in het onderwijs. Ook erg druk en eigenlijk zijn 3 dagen tekort voor deze functie. Ik merk dat het thuis ontzettend veel stress oplevert en we erg zoekende zijn naar rust. Nu twijfel ik soms of ik in deze tropenjaren niet een stapje terug moet doen. Een minder stressvolle baan, dichterbij huis, geen werk mee naar huis maar gewoon 3 dagen 9-17 en als d emeiden op school zitten weer verder bouwen en werken aan een carriere. Oftewel demotie ipv promotie.
Mijn man verdient goed, dus als ik minder zou verdienen redden we het nog prima! Toch twijfel ik of stapje terugdoen niet een doodsteek is voor mn carrieretoekomst (al geef ik daar nu niet zoveel om) wat zouden jullie doen?
Ik verdien een fijn salaris, leuke fuctie maar hebt gevoel nu zowel thuis als op werk tekort te schieten. Dan maar even werk op lager pitje, minder verantwoordelijkheid, werk op werk laten en meer focus op mn meiden