24 Reacties

4 jaar geleden

Jaa hier ook vaak opgezet en voelt ook onprettig

4 jaar geleden

Helaas herkenbaar.. Ook nog vrij pijnlijk af en toe

4 jaar geleden

Klopt, ervaar hetzelfde helaas.

4 jaar geleden

Ok zal dan wel normaal zijn 🤷‍♀️? Ik heb de indruk dat dit bij een vaginale bevalling veel minder het geval is? Zou dit iets te maken kunnen hebben met de buikspieren?

4 jaar geleden

Ik heb een vaginale bevalling gehad en heb ook nog een erg opgezette buik, kon nog wel 5 maand zwanger zijn 😥. Baal er heel erg van en ben me er ook erg bewust van. Nou moet ik wel zeggen dat dit mijn 2e kindje is. Maar ben in de avond gewoon veel te moe om überhaupt te gaan sporten met 2 kleintjes in huis.. Ik ben 3 maand geleden bevallen.

4 jaar geleden

Het is natuurlijk wel een grote buikoperatie waar ze alles openhalen. Meerdere lagen worden doorgesneden. Grote kans dat dit zwelt en tijd nodig heeft om te zakken denk ik. Wel vervelend in ieder geval. Soms lijkt het nog alsof ik 20 weken zwanger ben.

4 jaar geleden

Ik heb precies drie maanden geleden mijn keizersnede gehad en heb ook nog steeds een dikke buik. Heb ook het idee dat dit echt nog wel maanden gaat duren.

4 jaar geleden

Bij mijn vaginale bevalling was ik binnen een week van mijn buik af. Nu bij de tweede heb ik een keizersnede gehad en heb nog steeds een dikke buik. Het is nu drie maanden geleden. Ik heb daarnaast ook nog veel last van het litteken en krijg daar nu ook behandeling voor bij een fysio.

4 jaar geleden

Hier 3 maand geleden bevallen, vaginale bevalling. Ook wel 2de kindje maar ook nog steeds opgezette buik hoor. Mijn 1ste was een keizersnede en ik vond dat mijn buik toen sneller weg was.

4 jaar geleden

Hier ook nog zo, 5e keizersnede... Helaas kan ik maar 4 kindjes opvoeden... Met de nodige inspanning komt je strakke buikje wel terug 😉

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Je weet dat je niet je oude figuur terug krijgt, maar met de buik die ik nu nog heb (of je 15 weken zwanger bent) had ik ook niet verwacht. Geduld en beweging zal ons vast redden

4 jaar geleden

Bij mij is het ook twee maanden geleden. Mijn buik is al redelijk plat, maar ik lijk in bepaalde kledij nog wel pril zwanger. Ik heb wel die vreselijke kwab boven het litteken... Dat vind ik echt lelijk. De gynaecologe zei dat het wel wegtrok van zodra ik terug wat buikspieroefeningen zou doen, maar toch...

4 jaar geleden

Hetzelfde hier, ik merk dat het stilletjes aan beter aan het worden is maar lijkt toch of ik pril zwanger ben

4 jaar geleden

In Feb is mijn dochter 2 mnd te vroeg geboren. Ook ik heb inderdaad nog een behoorlijke buik, al moet ik wel zeggen dat ik er te weinig bij beweeg

4 jaar geleden

Ik moet zeggen dat ik het erg mee vindt vallen hoe groot mijn buik is gebleven na de keizersnee. Straks kijken hoe het met het sporten gaat of ik dan meer verandering ga zien. Ik mag in ieder geval niet klagen

4 jaar geleden

2x keizersnede gehad, soms nog pijnlijk. En een buikje nog steeds.

4 jaar geleden

Ja heb ik ook nog hoor. Onze meid is nu 12 weken. Kan nu pas 1 broek aan voor de zwangerschap. De rest is nog te strak 😬

4 jaar geleden

Ja hier ook, een soort hangbuikje 😬 ik krijg de laatste kilo's er ook niet af en pas nog niet in mijn broeken van voor de zwangerschap. Volgens de gynaecologe moet je het litteken goed masseren, om zo die plooi te verminderen, maar dat voelt zooo onaangenaam...

4 jaar geleden

Reactie op MelissaMelissa

Ja hier ook, een soort hangbuikje 😬 ik krijg de laatste kilo's er ook niet ...
Oh ja, hetzelfde hier... Ik kan er gewoonweg niet langer dan tien seconden aankomen omdat ik dat dove gevoel zo vreselijk ongemakkelijk vind. Mijn benen worden er gewoon rusteloos van als ik toch even probeer te masseren, en da’s bij mij een teken dat ik iets absoluut niet afkan.

4 jaar geleden

Dit is mijn buik momenteel. Ik ben al 15 kilo afgevallen (ik geef BV). Ook dat los vel wil ik zo snel mogelijk wegkrijgen (als dat uberhaupt wel weggaat 🤞😣) én die striemen ook 😰 (maar dat zal met de tijd wel vervagen). Mijn zoon wordt dinsdag 10 weken en dan ga ik ook beginnen met sporten!