15 Reacties

3 jaar geleden

Misschien meer prikkels door een sprongetje?

3 jaar geleden

Klinkt heerlijk! Bij mij snachts met geluk 10 uur en tussen 4 en 5 al wakker overdag max een uur verdeeld over 2 dutjes.

3 jaar geleden

Reactie op Pamelaseerste

Klinkt heerlijk! Bij mij snachts met geluk 10 uur en tussen 4 en 5 al wakke ...
Exact hetzelfde hier 馃お

3 jaar geleden

Ik snap dat het heerlijk klinkt, wat heb het hier ook zeker anders gekend 馃檲 Maar het is ineens zo raar, je zult toch verwachten dat ze minder zou gaan slapen overdag ipv meer? En op dit moment zitten we aan huis gekluisterd want 贸f ze moet eten 贸f ze moet slapen, dus een stevige wandeling zit er ook niet in... Want slapen wilt ze alleen in bed. Luxe probleem 馃槵

3 jaar geleden

Hier ook ineens meer slaap met 10 maanden. Vanochtend tegen 8 maar wakker gemaakt. Slaapt altijd tot half 7/7 uur...

3 jaar geleden

Is t dutje van 18.30 niet gewoon haar bedtijd? Tussen 17 en 19u is voor de meeste baby's de natuurlijke bedtijd. En het badje kun je misschien toch plannen op een ander moment? Wij zijn weer terug gegaan naar t kleine badje omdat dat makkelijker tussendoor te plannen is...

3 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Is t dutje van 18.30 niet gewoon haar bedtijd? Tussen 17 en 19u is voor de ...
Nou, 18:30 is niet haar normale bedtijd, die is meestal rond 20:00 uur. Om 18:00 uur krijgt ze haar groentehapje want eerder dan dat heeft ze er geen zin in en dan normaal rond 20:00 uur de laatste fles. Ik vraag me wel af of dit misschien betekent dat de laatste fles er af moet, dat zou ook nog kunnen...

3 jaar geleden

Ik zou haar denk ik na max een uur wakker maken bij haar ochtend slaapje. Dan bouwt ze ook nog wat slaapschuld op. Daarnaast zou ik haar om 18.30u wel de nacht in laten gaan. Wij hebben niet het geluk van een kind dat uitslaapt, maar ik zal wel onze dag indeling met je delen (tijden zijn allemaal ongeveer hoor, kan per dag iets verschillen). Wellicht heb je er wat aan. Succes! 6.30u wakker 7u fles 180+6 8.30u slapen 45 min 10.30u fruithap + thee of water 11.30u 2 boterhammen + thee of water 12.30 slapen 1,5 uur 17u groentehap + water 17.45u bad 18.30u fles 180+6

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ik zou haar denk ik na max een uur wakker maken bij haar ochtend slaapje. D ...
Vergeten er bij te zetten, maar om 15u krijgt . Matthias een tussendoortje.

3 jaar geleden

Ben niet jaloers.....(oke wel) Geen tips, geniet er van 馃ぃ

3 jaar geleden

Maar ff serieus, als ze goed slaapt snachts, zou ik er niks aan veranderen en het maar even accepteren. En tuurlijk als je echt een keer weg moet, heeft ze een keertje pech. Dat hoort er ook een beetje bij

3 jaar geleden

Ik zou haar de laatste keer niet meer wakker maken en Evt eten eerder geven dus om 17.00 avondeten en om 19.00 laatste fles. Ik doe haar dan om 18.00 in bad daar wordt ze moe van. De kans bestaat natuurlijk wel dat ze dan smorgens eerder wakker is. Ik zou gewoon eens proberen wat er gebeurd als je haar door laat slapen.

3 jaar geleden

Hier ook een lekkere luilak 馃檴 08.00 wakker 08.30 pap 09.30 180+6 en slapen 12.00 wakker 12.30 brood 13.30 fruit 14.30 180+6 en slapen 16.30 wakker 17.00 groentesap 18.30 badje 19.00 180+6 en nachtslaapje

3 jaar geleden

Ben niet jaloers.....(oke wel) Geen tips, geniet er van 馃ぃ
Sorryyyy ik heb ook vrij lang getwijfeld om mijn vraag te stellen 馃き

3 jaar geleden

Bedankt voor de tips dames! Morgen maar eens proberen hoe het gaat als ik haar schema iets anders indeel en ze tussen 18:30 en 19:00 uur de nacht in gaat. Ik ben benieuwd!