16 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou haar die knuffel gewoon gunnen.... 🙄

2 jaar geleden

Ik zou haar lekker de knuffel geven, als ze 18 is ligt het knuffeltje vast niet meer in haar bed 😉

2 jaar geleden

Jaaaaa is juist goed !! Daar voelt ze zich nu blijkbaar prettig en veilig bij

2 jaar geleden

Ik zou haar ook die knuffel gunnen. Ze is nog maar klein

2 jaar geleden

Waarom zou ze niet met knuffel mogen slapen? Schijnt juist heel goed en gezond voor ze te zijn!

2 jaar geleden

Reactie op Paige

Waarom zou ze niet met knuffel mogen slapen? Schijnt juist heel goed en gez ...
Omdat ze bang is dat ze het niet kan afleren of ze zo gehecht raakt en het kwijt kan raken. Staat er duidelijk bij. Maar die tegens wegen niet op tegen waarom wel 😊

2 jaar geleden

Onze zoon slaapt heerlijk met zijn knuffel ik heb er meerdere aangeschaft als er 1 zoek is of vies is hebben we voorraad.. het schijnt juist heel goed tezijn en ze stoppen er vanzelf weer mee. Het bied ze ook veel troost en geborgenheid

2 jaar geleden

Omdat ze bang is dat ze het niet kan afleren of ze zo gehecht raakt en het ...
Ik heb juist altijd alleen maar gehoord dat het heel goed voor de ontwikkeling is als ze gehecht zijn aan knuffel. Je kan eventueel meerdere van dezelfde aanschaffen als je bang bent dat ze m kwijt raakt. Wij hebben de regel knuffie alleen in bedje en dus sleept m dus niet overal mee naar toe. In bed vind hij zijn veiligheid erbij, knuffelt erbij, voelt zich prettig en vertrouwd. Zie geen reden waarom je dit zou moeten afleren.. en al helemaal niet op zo'n jonge leeftijd! Het is heel normaal om je basisschooltijd een knuffel in bed te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Paige

Ik heb juist altijd alleen maar gehoord dat het heel goed voor de ontwikkel ...
Klopt ook helemaal wat je zegt. Maar dat wist Angelaxxx niet 😊

2 jaar geleden

Klopt ook helemaal wat je zegt. Maar dat wist Angelaxxx niet 😊
Haha dankjewel! Het gaat idd niet om het afleren maar aanwennen.. Maar gewoon lekker in mee gaan dus

2 jaar geleden

Je kunt hele columns online vinden waarom een knuffel juist ontzettend goed is voor een (jong) kind 😃dus doen!

2 jaar geleden

Reactie op Loress Moderator

Ik zou haar lekker de knuffel geven, als ze 18 is ligt het knuffeltje vast ...
Mijn knuffel slaapt al 26 jaar bij mij in bed. 😅

2 jaar geleden

Hier gaat de laatste tijd van alles mee in bed en na het aankleden ook weer wat anders mee naar beneden. Als ze slaapt haal ik 1 of 2 speeltjes/ knuffeltjes weer uit bed. Ook laat ik haar geregeld wisselen en hebben we nu van 2 favorieten een reserve gekocht, misschien een idee?

2 jaar geleden

Doen! Onze dochter is helemaal verzot aan haar konijn. Het is schattig en aandoenlijk. Het bied haar troost. Vooral als ze moe is of Als ze bijvoorbeeld gevallen is roept ze meteen naar haar knuffel. Ik vind het belangrijkste dat ze daar troost uit haalt en dat het een goed gevoel bij haar heeft. (Nadeel is wel dat je m kwijt kan raken en dat ie snel vies wordt of gaat stinken omdat die ook elders komt.

2 jaar geleden

Haha, gewoon knuffel geven. Ik ben 27 en ik slaap ook nog met een knuffel. Zoek hem 's nachts ook weer op als ik wakker word😂 ik zie het probleem niet. Speentje leer je wel af over een tijdje

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook bijna 2 en sinds 3/4 maanden helemaal gek op een schaapje en die moet ook mee naar bed en liefst overal mee naar toe. Ik heb er gewoon aan toe gegeven en snel een extra schaapje aangeschaft in geval van kwijt raken!