18 Reacties

3 jaar geleden

Ze is vrij lang en redelijk zwaar voor haar leeftijd/lengte maar niet heel overdreven dat ik me heel veel zorgen maak.

3 jaar geleden

Herkenbaar! Echt verschrikkelijk. Zelfde leeftijd en geef nog steeds klein gesneden stukjes brood 1 voor 1. Hij blijft het ook naar binnen schuiven tot stikken aan toe. Heel eng. Dus ik lees mee en hoop op goede tips :-)

3 jaar geleden

Hi, ik heb hier geen ervaring mee. Eerder tegenovergestelde. Maar wat ik zou doen is wat meer vezelrijke producten en meer drinken geven. Honger en dorstgevoel liggen soms dicht bij elkaar. Succes!!

3 jaar geleden

Hier wordt meneer ook boos als hij niet meer krijgt, maar naar een par minuten is dat schreeuwen en doen wel klaar. Je moet je daar helemaal niet aan toegeven, aangezien ze toch moeten leren wanneer en wat stop inhoudt. Al moet ik zeggen dat mijn zoontje 'altijd' zelf eet, ondanks dat hij enorm snel eet. Hier wordt hij juist boos/bozer als hij 'niet' zelf mag eten, en het zelf leren eten is dan ook goed voor een kleine. Ik snap dat dit eng is, maar wat jouw dochter doet, doet mijn zoon ook. Een kind stikt niet zomaar, en je kan er altijd bij gaan zitten. Stikt ze in jouw ogen wel haal je het stukje weer uit haar mond, en laat je het haar vervolgens opnieuw weer oppakken of eten, of een ander stukje pakken. Ze zal het toch echt zelf moeten leren eten! Succes ☘️

3 jaar geleden

Reactie op Kaatjuhx

Hier wordt meneer ook boos als hij niet meer krijgt, maar naar een par minu ...
Zelfs groente baby chips eet hij alsof zijn leven er van af hangt. Lekker laten gaan, je bent er altijd bij lijkt mij!😊

3 jaar geleden