15 Reacties
3 jaar geleden
Wij zetten onze dochter altijd 's avonds voor het slapen gaan op het potje en meestal is haar luier zelfs nog helemaal droog 's ochtends. Nou doen we dat al van jongs af aan, dus het kan dat als je er nu mee begint het even duurt voordat hij het door heeft, maar wellicht dat dat op termijn een oplossing kan bieden.
3 jaar geleden
Krijgt je zoontje savonds een flesje? Wij hebben geleidelijk de avondfles (7uur, vlak voor bedtijd) afgebouwd (nu nog 90 ml ipv 180) en bieden op een ander moment zuivel aan. Dat scheelt enorm veel natte pakken. :)
Ik heb eerst ook verschillende luiers geprobeerd, maar kom toch weer op pampers premium protection uit.
3 jaar geleden
Reactie op Ettena
Krijgt je zoontje savonds een flesje? Wij hebben geleidelijk de avondfles ( ...
Hij krijgt inderdaad nog een avondfles, drinkt dit ook altijd nog vrij snel leeg. Ik durf die niet af te bouwen na maanden onrustige nachten haha😅... misschien ook maar eens proberen
3 jaar geleden
Ik doe al sinds hij draait 2 luiers aan. 1 normale van pampers maat 4 met klittenband. Dan een B merk luierbroekje erover heen. Nooit meer lekkage in de ochtend en nacht 👌🏼
3 jaar geleden
Reactie op Irene94
Helaas is 2 luiers over elkaar ook geen succes. 2 ochtenden nog steeds nat, ...
Ik gooi maar wat op, maar bij onze zoon (buikslaper) houden Muumi pampers heel goed stand. ‘s Ochtends staan ze echt op ontploffen, maar tot op heden geen lekken. Die twee keren dat hij wel doorlekte was het onze eigen fout (te slordig aangedaan). Misschien een poging waard?
3 jaar geleden
Reactie op Irene94
Bedankt voor de input😁. Kan het altijd proberen
Wij gebruiken ze enkel voor ‘s nachts! Ik zou ze graag altijd gebruiken, maar ze zijn nogal prijzig. Het scheelt toch wel wat met de deals die we altijd kopen qua pampers. Maar hier werkt het dus keigoed na vele soorten te hebben geprobeerd!