34 Reacties

3 jaar geleden

Ik kreeg de tip van een collega om de luiertjes om te draaien. Echter gebruiken wij snachts ook de baby dry en daar zit voor de meeste opvang systeem. Ik weet niet hoe het met die van de kruidvat is, anders zou je dat kunnen proberen. (Hier een zoontje van 9,5mnd met regelmaat hetzelfde probleem.)

3 jaar geleden

Wij hadden dit probleem ook met onze dochter, leuk die buikslapers! Sinds wij broekjes voor de nacht gebruiken, is het hier helemaal weg! Super fijn!!

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft dit ook. Hij is ook een buikslaper. Ik heb zo de pampers dry pants gaan halen. Voorlopig geen natte luier meer gehad smorgens.. wel nog maar een week mee bezig 😄.

3 jaar geleden

Reactie op Fumei

Ik kreeg de tip van een collega om de luiertjes om te draaien. Echter gebru ...
Oh ik ben benieuwd, werkte dat omdraaien?

3 jaar geleden

Reactie op Elinevv

Wij hadden dit probleem ook met onze dochter, leuk die buikslapers! Sinds w ...
Ah, ‘pants’ heten die toch? Heb je die ook voor +/- 11 kg?

3 jaar geleden

Reactie op AGM_FML

Ah, ‘pants’ heten die toch? Heb je die ook voor +/- 11 kg?
Klopt, pants gebruiken wij. Of die er voor 11 kilo zijn weet ik niet. Onze dochter weegt bijna 8 kilo.

3 jaar geleden

Reactie op Sofie_p

Ons zoontje heeft dit ook. Hij is ook een buikslaper. Ik heb zo de pampers ...
Fijn dat die lijken te werken voor jullie! Hier helaas dus niet

3 jaar geleden

Reactie op Elinevv

Klopt, pants gebruiken wij. Of die er voor 11 kilo zijn weet ik niet. Onze ...
Top, ga ik proberen. Ik verwacht dat ze er ook wel voor de grotere kindjes/kilo’s zijn.

3 jaar geleden

Heb wel eens gehoord... Twee luiers over elkaar? Eerst 4, dan 5 eroverheen? 😅

3 jaar geleden

Onze oudste van bijna 2,5 is ook een buikslaper en wij hebben ons erbij neergelegd aangezien een grotere maat luiers ook niet altijd werkt. Matrasbeschermer onder het hoeslakentje en dankbaar zijn voor je wasmachine🙈

3 jaar geleden

Stop er een inlegger in! Maandverband oid 🤗

3 jaar geleden

Wij hadden zelfde probleem. Zoon ook bijna 10 maand, 11+kg wij gebruiken nu luierbroekjes maat 6 van pampers zowrl baby dry als nappy pants blijven nu droog. Jeetje wat scheelt het een was...

3 jaar geleden

Pants gebruiken wij. Me zoontje is 11 kg ongeveer.

3 jaar geleden

Inderdaad luierbroekjes gebruiken! Hebben wij ook altijd bij ons zoontje gedaan, die sluiten wat hoger aan de voorkant dus lekken dan minder snel door.

3 jaar geleden

Ik gebruik luiers en luierbroekjes van Huggies. Mijn zoon van 9 maanden is ook een buikslaper en ook nog eens een hele beweeglijke. Heb nog maar 2 keer gehad dat het door is gelekt. Ik ben er super tevreden over

3 jaar geleden

Had er ook last van bij onze zoon. Wel weer even geleden maar Etos luiers waren toen de oplossing!

3 jaar geleden

Wij gebruiken broekjes maat 4 van Etos. Dat gaat meestal goed.

3 jaar geleden

Etos luiers zijn geweldig! Wij hebben ook alles geprobeerd maar allen Etos kan hier mee overweg

3 jaar geleden

Pampers Harmonie (voorheen pure) sluiten heel mooi aan en zitten hoger dan de meeste luiers. Mijn dochter lekte ook vaak door maar nu niet meer.

3 jaar geleden

Wij hebben de luierbroekjes van pampers voor de nachten, premium protection variant. Bevallen goed. (Overdag normale luiers van Etos huismerk.)