Hoi, ons zoontje van 10 maanden en zo’n 11 kilo is bijna elke ochtend ‘nat’. Buikslapertje dus zijn buik is nat van de plas. Om over nr 2 maar te zwijgen want die wordt ook vaak in de ochtend geproduceerd. We verschonen hem altijd nog extra tussen 21-23 en piemeltje natuurlijk altijd goed naar beneden, flappen echt goed uitvouwen etc.
We hebben al veel geprobeerd;
- maat 4 kruidvat luiers (heeft hij overdag)
- maat 5 kruidvat luiers
-maat 4 pampers baby dry
- maat 5 pampers baby dry
Lekken dus allemaal door.
Iemand nog tips?
Ik kreeg de tip van een collega om de luiertjes om te draaien. Echter gebruiken wij snachts ook de baby dry en daar zit voor de meeste opvang systeem. Ik weet niet hoe het met die van de kruidvat is, anders zou je dat kunnen proberen. (Hier een zoontje van 9,5mnd met regelmaat hetzelfde probleem.)
Ons zoontje heeft dit ook. Hij is ook een buikslaper. Ik heb zo de pampers dry pants gaan halen. Voorlopig geen natte luier meer gehad smorgens.. wel nog maar een week mee bezig 😄.
Onze oudste van bijna 2,5 is ook een buikslaper en wij hebben ons erbij neergelegd aangezien een grotere maat luiers ook niet altijd werkt. Matrasbeschermer onder het hoeslakentje en dankbaar zijn voor je wasmachine🙈
Wij hadden zelfde probleem. Zoon ook bijna 10 maand, 11+kg wij gebruiken nu luierbroekjes maat 6 van pampers zowrl baby dry als nappy pants blijven nu droog. Jeetje wat scheelt het een was...
Inderdaad luierbroekjes gebruiken! Hebben wij ook altijd bij ons zoontje gedaan, die sluiten wat hoger aan de voorkant dus lekken dan minder snel door.
Ik gebruik luiers en luierbroekjes van Huggies. Mijn zoon van 9 maanden is ook een buikslaper en ook nog eens een hele beweeglijke. Heb nog maar 2 keer gehad dat het door is gelekt. Ik ben er super tevreden over