12 Reacties

3 jaar geleden

Negeren of afleiden hielp hier goed. De buien zijn gelukkig voorbij gegaan

3 jaar geleden

Herkenbaar. Zoontje van zelfde leeftijd en dramt ook als een malle. Meestal om fruit uit de fruitmand 🙈 Alles is een fase...

3 jaar geleden

Yep! Hier ook een dramaqueentje. Ze laat zich soms echt op de grond vallen. Ik neem het soms niet seieus en ga een bewtje gek doen met haar. Vaak moet ze dan weer lachen. Of ik leid haar af met een muziekje of boekje

3 jaar geleden

Ja heel herkenbaar. Ik laat hem uitrazen en dan komt hij vanzelf weer naar me toe

3 jaar geleden

This too shall pass... 🤭 Vooral niet teveel aandacht aan geven. Want alles wat je aandacht geeft dat groeit 😜

3 jaar geleden

Hier ook zoontje van eind april en heel herkenbaar.. beste even laten gaan zodat de woede er uit is en inderdaad negeren en daarna afleiden met iets anders 😏

3 jaar geleden

Oh zeker… gewoon uitkietelen! Works like a charm!

3 jaar geleden

Ja hier ook, de ene keer duurt het lang de andere keer kort. Het verschilt. Meestal werkt negeren en anders inderdaad afleiden. Het is hier vooral, als hij ook niet begrepen wordt. Hij probeert natuurlijk te praten, dus vaak ook frustratie.

3 jaar geleden

Hier een dochtertje van midden april. Die kan er ook wat van. Wat hier het best lijkt te helpen is ze gewoon laten uitrazen en ze troosten van zodra de woede overgaat in verdriet… eerst was het bij elke maaltijd en pamper zo ver, de laatste dagen eigenlijk nog amper dus het lijkt te helpen. Succes ermee!

3 jaar geleden

Ik merk dat ik mijn zoontje niet kan laten uitrazen, het wordt alleen erger dan. Afleiden of troosten of proberen begrijpen wat hij dan wel wilt/bedoelt. Het gebeurde een paar keer omdat hij zich misbegrepen voelde. Ook omdat hij moe/ziek was.

3 jaar geleden

Bij ons is het erger en vaker als hij ziek wordt...

3 jaar geleden

Hoort er ook bij dat ze overdag veel jammert als iets niet lukt of ze haar zin niet krijgt (ik pak bijvoorbeeld afstandsbediening uit haar handen). Of huilen bij winkelen....nogal vermoeiend de hele tijd bozig gejammer...