15 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb al gezocht op "hotelkamer mét zwembad" want ik wil zo graag zwemmen met hem. Deze tijd dat hij zo klein is, komt nooit meer terug. Maar de kamers die ik vind, zijn tot half maart volgeboekt 😔 Ik hoop dat je iets leuks vindt!

3 jaar geleden

Hoi! Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dit is luxe, betaalbaar, en beide kamers hebben een tweepersoons bad! Raadhuis Dinther Suites in Heeswijk-dinther Mooi kasteel vlakbij, mooie bossen, 25 minuten bij Den Bosch vandaan.

3 jaar geleden

Reactie op MamaJenny

Hoi! Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dit is luxe, betaalbaar, en be ...
Jaaa mamajenny, precies zoiets! Snel even gecheckt, heel erg leuk bedankt! Ik woon in het midden van Nederland. Dus elke kant op is prima. Hartstikke leuk, bedankt voor het meedenken!

3 jaar geleden

Reactie op Saki

Ik heb al gezocht op "hotelkamer mét zwembad" want ik wil zo graag zwemmen ...
Ja ik begrijp je helemaal! Hopelijk vind jij ook iets passends! Helemaal in deze tijden, moeten we het er een beetje van nemen ;-)

3 jaar geleden

Heel veel van de Valks hebben dit.

3 jaar geleden

Hotel Fitz Roy in Maaatricht! Allermooist en vooral ook heerlijk eten! Komen ze met 30 min intervallen voor je deur zetten, voor hoofd na, echt een feestje! Wij waren er 2 weken geleden. Vraag om kamer 11, die heeft het grote bad in de kamer ;) was 150e per nacht. Wij waren overigens wel zonder baby want dat is ook wel eens fijn..

3 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Hotel Fitz Roy in Maaatricht! Allermooist en vooral ook heerlijk eten! Kome ...
Niet per se in de natuur maar je bent er zo vanuit Maastricht!

3 jaar geleden

van der Valk hotel heeft een junglekamer en een lovekamer beide zijn uitgerust met een heerlijk groot bad het kost je wel wat centen maar goed ik vond het toen de moeite waard.

3 jaar geleden

https://www.hotelkamermetjacuzzi.com/van-der-valk-hotel-met-jacuzzi/

3 jaar geleden

www.ghotel.nl zoek ze maar ook op instagram..kan je foto's bekijken..

3 jaar geleden

Hotel van de Valk Utrecht heeft allebei suites met diverse thema’s . ze hebben allemaal een groot bad/jazucci. We hadden geboekt maar toen kwam de Lock down dus toen hebben we t afgezegd want we wilde niet de hele dag op de kamer zitten, ook was er geen roomservice . We hadden dit gepland zonder baby trouwens.

3 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Hotel Fitz Roy in Maaatricht! Allermooist en vooral ook heerlijk eten! Kome ...
Oooh dat ziet er tof uit!!! Dank je wel voor het meedenken! Good food is natuurlijk ook suuuuper fijn! Goede tip, thanks!!

3 jaar geleden

Reactie op Roos4286

van der Valk hotel heeft een junglekamer en een lovekamer beide zijn uitger ...
Nou wat leuk zeg!!! Dat is met baby ook super leuk om te doen, junglekamer! Dank je wel voor je tip! Heel fijn!

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

www.ghotel.nl zoek ze maar ook op instagram..kan je foto's bekijken..
Oh super zeg!! Dank je wel voor je tips!! Ik ga gelijk even op onderzoek uit!

3 jaar geleden

Hotel van de Valk Utrecht heeft allebei suites met diverse thema’s . ze heb ...
Goede tip! Dank je wel voor het meedenken! Super fijn, ik ga het eens bekijken!