Ha mede- mama's en papa's!
Ookal zitten we nu in een lockdown, ik wil heel graag alvast dromen over een korte vakantie.
Ik ben op zoek naar een hotelkamer (of huisje?) waar een groot bad in zit. In ieder geval voor 2 personen. De baby past er dan wel bij ;-)
Het lijkt me zo leuk om samen te badderen!
Ik zie het dan al helemaal voor me; zo'n vrijstaand bad met uitzicht op de natuur ofzo. Dus niet per se het bad in de badkamer... Lekker idyllisch ;-)
Hebben jullie weleens zoiets gedaan, hebben jullie tips? Een beetje betaalbaar zou ook fijn zijn.
Voor 200 euro per nacht vind ik genoeg opties, maar iets portemonnee vriendelijker?
Thanks!! Groetjesss
Ik heb al gezocht op "hotelkamer mét zwembad" want ik wil zo graag zwemmen met hem. Deze tijd dat hij zo klein is, komt nooit meer terug. Maar de kamers die ik vind, zijn tot half maart volgeboekt 😔
Ik hoop dat je iets leuks vindt!
Hoi!
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dit is luxe, betaalbaar, en beide kamers hebben een tweepersoons bad!
Raadhuis Dinther Suites in Heeswijk-dinther
Mooi kasteel vlakbij, mooie bossen, 25 minuten bij Den Bosch vandaan.
Hoi!
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar dit is luxe, betaalbaar, en be ...
Jaaa mamajenny, precies zoiets! Snel even gecheckt, heel erg leuk bedankt!
Ik woon in het midden van Nederland. Dus elke kant op is prima. Hartstikke leuk, bedankt voor het meedenken!
Hotel Fitz Roy in Maaatricht! Allermooist en vooral ook heerlijk eten! Komen ze met 30 min intervallen voor je deur zetten, voor hoofd na, echt een feestje! Wij waren er 2 weken geleden. Vraag om kamer 11, die heeft het grote bad in de kamer ;) was 150e per nacht. Wij waren overigens wel zonder baby want dat is ook wel eens fijn..
van der Valk hotel heeft een junglekamer en een lovekamer beide zijn uitgerust met een heerlijk groot bad het kost je wel wat centen maar goed ik vond het toen de moeite waard.
Hotel van de Valk Utrecht heeft allebei suites met diverse thema’s . ze hebben allemaal een groot bad/jazucci. We hadden geboekt maar toen kwam de Lock down dus toen hebben we t afgezegd want we wilde niet de hele dag op de kamer zitten, ook was er geen roomservice .
We hadden dit gepland zonder baby trouwens.