22 Reacties

5 jaar geleden

Lanette!

5 jaar geleden

Cetomacrogol zalf

5 jaar geleden

Bepanthen eczeem crème

5 jaar geleden

Tiny todd! Enige wat helpt:)!

5 jaar geleden

Vsm cardiflor zalf niet de creme

5 jaar geleden

Cicaplast van la roche posay en bad met stijfsel poeder

5 jaar geleden

Lanette crème helpt goed!

5 jaar geleden

Eventueel gewoon vaseline

5 jaar geleden

Dermasence fitop forte baby. Werkt fantastisch! Ook berg mee behandeld. Kon geen vette crème tegenop. Deze crème geeft direct rust in de huid

5 jaar geleden

Vaseline cetomacrogol 20, die is dunner dan de normale cetomacrogol en daardoor smeerbaar der. Dat zorgt weer voor minder irritatie van de huid.

5 jaar geleden

Vaseline cetomacrogol 20, die is dunner dan de normale cetomacrogol en daar ...
Oh, hiervoor even de huisarts recept laten uitschrijven. Dan kost het je niets behalve mogelijk eigen risico

5 jaar geleden

Ten eerste kindje niet te vaak wassen.. huid vettig houden.. vaseline.. olie.. kleertjes niet met wasverzachter wassen.. douchegel met niet te veel parfum.. hiernaast bepanthen

5 jaar geleden

Bepanthen baby zalf gebruik ik bij plekjes. Wat eerder genoemd is, niet teveel wassen. Huid met rust laten. Ik gebruik neutral wasverzachter, bij gewone wasverzachter komen er gelijk plekjes.

5 jaar geleden

Wij hebben met cetomacrogol gesmeerd, bepanthen eczeemcreme en vaseline. Niets hielp. Via huisarts toch aan de hormooncreme. Mogen we max 5 dagen heel dun aanbrengen. Doen we alleen op de ‘open plekjes’ op haar gezicht. De rest van de keren en plekjes smeren we nog met de eerder genoemde cremes. Zolang het niet korstig is geen hormooncreme smeren. Is niet goed voor de kleintjes. Zodra t bij ons weer beetje ok is gaan we weer over op de vette cremes.

5 jaar geleden

Calendula van vsm

5 jaar geleden

Ik zie niemand hier Sudocreme noemen 🤔 Daar had onze kleine erg baat bij voor zijn rode irritatie plekjes in zijn nekje 👍

5 jaar geleden

Reactie op MyFirst-Ash

Ik zie niemand hier Sudocreme noemen 🤔 Daar had onze kleine erg baat bij v ...
Ja ook fijn spul, werkt hier vooral bij smetplekken

5 jaar geleden

Reactie op MyFirst-Ash

Sudocreme werd afgeraden als het echt eczeem betreft omdat je eczeem vet moet houden en sudocreme droogt uit (daarom Wordt het ook gebruikt voor smetplekken en andere vochtige plekken). Wij wisten dat eerst niet en smeerden ook sudo. Dacht dat is toch wondermiddel voor alles😅 maar dasr werd het bij ons erger van

5 jaar geleden

Reactie op MyFirst-Ash

Wat voor rode plekjes had jouw zoontje? Mijn zoontje heeft al tijden een vurige rode nek. Niet nat dus geen smet.. alles al geprobeerd niks helpt.

5 jaar geleden

Wat voor rode plekjes had jouw zoontje? Mijn zoontje heeft al tijden een vu ...
Kan het met kleding te maken hebben waar hij niet tegen kan? Heb mijn dochter laatst een vestje van h&m aangetrokken ongewassen..eerste keer en doe t nooit meer. Hele nekje vuurrood, ook nog steeds niet weg.