42 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben gisteren de tripp trapp van stokke besteld. Wilden eerst de meegroeistoel van Prenatal, maar door ervaring van vrienden die toch niet gedaan. Zijn 1 keer tegen de poot aangestoten en die was meteen kapot.
Wel lang nagedacht over de aankoop, want het is echt belachelijk duur! Maar opa en oma hebben hem ook staan en gaat al meer dan 7 jaar mee. Dan is de investering het wel waard.
5 jaar geleden
Onze dochter zit in een stokke. Heel blij mee. Ze zit er al een zeker 6 tot 8 weken in en is nu bijna 24 weken.
5 jaar geleden
Onze kleine zit heel goed in de triptrap. Tot 6m in de newbornset, nu in de babysit. Hij kan nog niet zelfstandig zitten maar wel recht met ondersteuning. En dat gaat prima in de triptrap
5 jaar geleden
Wij hadden de meegroeistoel timba van safety first voor onze oudste aangeschaft met 6 maanden. De eerste weken met een handdoek om haar heen gevouwen zodat ze niet onderuit zakte en zolang ze nog niet stevig zelfstandig kon zitten alleen korte momenten tijdens de hapjes. Scheelt enorm in prijs in vergelijking met de stokke en kan ook jaren mee. Nu na ruim 1,5 jaar nog steeds een hele goede stevige stoel waar ze veilig zelf op en af kan klimmen. Voor de jongste gaan we of zo'n zelfde kopen of we zetten onze oudste op een gewone stoel
5 jaar geleden
Ik hebben stokke trip trapp, alleen vond een nieuwe erg prijzig, 230 euro. Nu een man gevonden op marktplaats die ze opknapt, nieuw likje verf erover, hij ziet er uit als nieuw. 140 euro betaald en laten verzenden moest hem zelf in elkaar zetten maar dat was zo gepiept. Super stoel!
5 jaar geleden
Ik heb ook de stokke tripptrapp, die bevalt ons echt heeeeel goed. We maken nu nog gebruik van het baby setje, maar ik heb de zittende variant ook al thuis liggen voor als ze zelfstandig kan zitten. 😁

5 jaar geleden
Hier hebben we de Maxi Cosi Minla:
https://www.babypark.nl/maxi-cosi-minla-kinderstoel.html?color=1720
(En we hebben de bijpassende wipstoel Maxi Cosi Kori)
Te gebruiken van 0 tot 6 jaar. In hoogte te verstellen, de rugleuning met 1 hand te verstellen in stapjes van rechtop tot liggend, wieltjes voor makkelijk verplaatsten, makkelijk in te klappen, niet zwaar, en ik vind hem zelf erg mooi.
Hier lang gebruikt zonder dienblad (die er met 1 hand op of af te halen is), nu soms met dienblad als ze erin zit om te spelen als ik bezig ben (ze eet nog geen vaste hapjes, dan gaan we 'm daarvoor gebruiken).
Het dienblad heeft een extra blad om eroverheen te doen voor makkelijk schoonmaken (op de foto's op internet zie je het dienblad met dit extra blad eroverheen). Op het fotootje zonder dat extra blad (ik heb even geen betere foto 😂)

5 jaar geleden
Hier de Kidsmill up: https://www.babypark.nl/kidsmill-up-kinderstoel-incl-babyset.html?color=4606
Mooie kwaliteit, hebben er een kussentje met veiligheidstuigje bij. Kun je ook een newbornset bij krijgen, maar die hebben wij echt niet gebruikt. Ze kan nog niet zelfstandig zitten, dus geef de hapjes nu nog zittend op schoot. Ook wel zo gezellig.