7 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ik heb een Troy elektrische bakfiets, b merk maar een top fiets! Nog nooit problemen mee gehad

3 jaar geleden

Wij zijn ons ook aan het verdiepen in de aanschaf van een elektrische bakfiets. We willen een keer naar een zaak die meerdere merken aanbiedt, om er een paar te proberen. Had al een filmpje van de consumentenbond gekeken en info van deze site gehaald: https://www.google.com/amp/s/bestgekozen.be/beste-elektrische-bakfiets/amp/ Ik volg dus!

3 jaar geleden

Wij hebben de urban arrow. Echt een fantastische fiets! 🥰 Zag laatst de Dolly die lijkt er ook wel op.

3 jaar geleden

Ik heb de Dolly. Echt een hele fijne fiets! Voordeel voor mij is dat ik met m’n 1.63 met m’n voeten bij de grond kan. Je kan een afspraak met ze maken, dan komen ze gewoon bij je thuis zodat je proef kan rijden, ideaal!

3 jaar geleden

Wij hebben de urban arrow, echt een aanrader!

3 jaar geleden

Wij hebben de Troy, hele fijne fiets voor een mooie prijs. En veel ruimte.. ook als de regenhoes erover gaat nog fatsoenlijk de ruimte om (bij mij) met 4 kids in te zitten.

3 jaar geleden

Wij hebben sinds een week de babboe curve. Heel lang getwijfeld over welke fiets we zouden aanschaffen, twee of driewieler. Heel blij met deze fiets!