6 Reacties

3 jaar geleden

Haaaa hier ook, ik zag op oei ik groei dat hij in zijn sprong zit (die overigens lang duurt) en slaapregressie speelt nu een rol. Hier ook enorm hysterisch met naar bed brengen en word vaak in de nacht wakker. Nu zag ik wel 2 kiezen doorkomen...best gek want hij heeft maar 2 tanden onder en 3 boven 🤣 maar ik denk dat de combinatie van... ervoor zorgt dat hij wakker ligt. Veel succes de komende tijd en we kunnen dit het is allemaal een fase

3 jaar geleden

Reactie op Roos4286

Haaaa hier ook, ik zag op oei ik groei dat hij in zijn sprong zit (die over ...
Ja bij mijn dochter komen er 4 kiezen door... Afgelopen week ook aardig wat spuit luiers. Ze heeft heel lang 4 boven en 4 onder tanden gehad, nu komt de rest in een treinvaart haha Fijn dat we niet de enige zijn die snachts wakker worden gemaakt haha

3 jaar geleden

Reactie op DPN

Ja bij mijn dochter komen er 4 kiezen door... Afgelopen week ook aardig wat ...
Ik heb toch maar gekozen voor elke avond een zetpil van 240 en moet zeggen de afgelopen 2 nachten sliep hij door.. dus wellicht dat het jou helpt. Ik merkte bij mijn zoon ook dat hij lijkt ober te gaan van 2 naar 1 slaapje jammer voor mij want ik kon m'n rust ook wel goed gebruiken. Maar goed al met al zorgt alles bij elkaar voor nachtbraken.

3 jaar geleden

Reactie op Roos4286

Ik heb toch maar gekozen voor elke avond een zetpil van 240 en moet zeggen ...
Onze dochter doet nog maar een slaapje, maar wel van ruim 2 uur. Gaf je de zetpil voor de tandjes of puur voor het diep in slaap komen? Gister avond toch geprobeerd om haar te laten huilen, maar ze werd echt niet stil. Helemaal oververhit, alsof ze koorts had. Toch maar weer in ons bed... 🥵

3 jaar geleden

Ik geef ze nu maar op voorhand voor het slapen gaan.. in dit geval voor z'n tandjes maar ik merk wel dat hij er super goed op kan slapen. Win win situatie dus. Laten huilen werkt vaak averechts althans dat idee heb ik wel. Mn schoonmoeder zei laatst ja je moet hem gecontroleerd laten huilen nou hij brult gewoon hoor hihi dus ik pak hem altijd uit bed en slaapt ie maar even bij mij in m'n armen

3 jaar geleden

Pff jeetje wat een ellende deze fase. Onze kleine man is net hersteld van een dubbele oorontsteking. (14maanden) Tot voor kort ging naar bed gaan gewoon prima, ging rustig zelf slapen. Maar Sinds de afgelopen 2 weken is het naar bed gaan een drama en daarnaast wordt hij ook nog in de avond wakker en wil dan ook niet meer slapen. Meestal werkte het wel om eerst wat boekjes te lezen net zoals, maar daar wordt hij boos om, omdat hij de boekjes zat is ofzo geen idee. We twijfelen of dit komt, omdat wij dachten dat hij toe was aan 1 dutje. Hij weigerde telkens 1 van de twee dutjes. Elke keer zet hij het op een krijsen en bij het oppakken is hij gelijk rustig. Help heeft iemand tips of zou het toch oververmoeidheid kunnen zijn ?