7 Reacties

3 jaar geleden

flinke kerel ik denk dat dit bij deze periode hoort bij onze kleinzoon is het idem hetzelfde

3 jaar geleden

Reactie op wkw

flinke kerel ik denk dat dit bij deze periode hoort bij onze kleinzoon is h ...
Ja, ik denk het ook.. ik hoop dat hij ooit nog eens wat langer gaat slapen tot 7u half 8 zou al wel fijn zijn. Maar mijn man was vroeger ook altijd 6u wakker, en nu nog. Ik zelf daarin tegen altijd laat en lig er altijd vroeg in haha

3 jaar geleden

Waar is hij terwijl jij doucht dan? 🙃 Ik heb het idee dat t steeds fases zijn.. Onze dochter was vorige week ook steeds voor 6e wakker, en snachts onrustig. Nu weer rond half 7/7u. Wij gaan er 's avonds ook bijtijds in, 8u slaap heb ik wel nodig!

3 jaar geleden

Reactie op LenteKind84

Waar is hij terwijl jij doucht dan? 🙃 Ik heb het idee dat t steeds fases z ...
Ja, ook erg onrustig idd! Wij hebben een camera waar je op terug kan kijken. Je ziet dan dat hij elke half uur zich omdraait of rolt en gaat staat of wat dan ook. Maar we horen hem dan gelukkig niet. Als ik snel ga douchen dan ligt hij nog in bed met speelgoed en drinken en de deuren open.

3 jaar geleden

Goedemorgen, Mijn zoontje van 16 maanden is vanaf het begin al tussen 0530 uur en 0600 uur wakker.. ik heb hier wel een gesprekken over gehad met het consultatiebureau en zij gaven aan dat dit mogelijk zijn bioritme is.. het was voor mij in het begin ook heel erg wennen, want ik ging ( en ga soms nog steeds ) laat naar bed.. vroeg wakker worden is voor mij ook geen pretje🤣 ik heb me er maar bij neergelegd..

3 jaar geleden

Ik zou blij zijn als die van ons zolang zou slapen! Hier wordt ze sinds een paar weekjes vaak rond half 1 wakker na moeilijk inslapen.... Dat vroege zal in de loop vd tijd vast wel veranderen. Zou hem zelf alleen geen speelgoed in bed geven....Bed is om te slapen...

3 jaar geleden

Mijn dochter had 2 maanden geleden ook dat ze echt wekenlang om tien over half 6 wakker werd. Kon de klok er op gelijk zetten. We hebben haar gewoon laten liggen en jammeren, in principe tot 7 uur. Als het echt niet ging kwart voor 7 of bij hoge uitzondering half 7. Uiteindelijk ging deze fase na een week of 8-10 denk voorbij 😅