13 Reacties

5 jaar geleden

Tijdens borstvoeding best minipil gebruiken. Daar zit maar 1 soort hormoon in. In de gewone pil zijn dat 2 soorten waarvan 1 de bv remt. Oestrogeen en progesteron. Denk dat progesteron afremt.

5 jaar geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Tijdens borstvoeding best minipil gebruiken. Daar zit maar 1 soort hormoon ...
Bij mij heet dat nuevo of luevo.

5 jaar geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Tijdens borstvoeding best minipil gebruiken. Daar zit maar 1 soort hormoon ...
Cerazette is ook de minipil :)

5 jaar geleden

Hier ook aan de cerazette gegaan, heb m 7weken geslikt maar kreeg er ontzettende stemmingswisselingen van, ik kom aan, krijg er ook erge vreetbuien van. Ik voelde me er totaal niet fijn door en herkende mezelf niet meer dus ik ben na 7wkn gestopt.. hopelijk snel weer meer mezelf..

5 jaar geleden

Ik slik het nu 12 dagen... geef ook volledig borstvoeding. Volgens de huisarts word je met de minipil niet ongesteld, gisteren toch geworden. Iemand hier ervaring mee? Werkt de minipil dan niet ?

5 jaar geleden

Reactie op Baso

Ik slik het nu 12 dagen... geef ook volledig borstvoeding. Volgens de huisa ...
Iedereen reageert anders. Je kan perfect ongesteld worden met de minipil. Is net zoals een spiraal. Veel mensen hebben amper of geen bloedverlies maar er zijn net zo goed mensen die gewoon hun regels krijgen.

5 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Iedereen reageert anders. Je kan perfect ongesteld worden met de minipil. I ...
Oja, en de eerste 3-6 maanden is altijd afwachten. Pas nadien geraakt alles helemaal op orde en kan je weten of je wel of niet je regels krijgt met de minipil

5 jaar geleden

Ik ben continue ongesteld met de minipil... heb zelfs onderzoek gehad met inwendige echo maar alles zag er goed uit. Begon idd ook toen ik de pil ging slikken

5 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ik ben continue ongesteld met de minipil... heb zelfs onderzoek gehad met i ...
Hier nog één, soms een paar dagen niet, maar bijna continu..

5 jaar geleden

Ik gebruik hem nu een maand, geef ook borstvoeding. Bij mij bevalt hij heel goed, geen bijwerkingen. Sinds m'n bevalling nog niet ongesteld geworden. Dit zal per persoon wel weer anders zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Baso

Ik slik het nu 12 dagen... geef ook volledig borstvoeding. Volgens de huisa ...
Hier hetzelfde, slik hem bijna een maand en al ruim een week ongesteld. Heel vervelend!

5 jaar geleden

Ik heb dat genomen voor de zwangerschap. Ik had bijwerkingen zoals veel doorbloedingen, krampen, migraine,...

5 jaar geleden

Ik heb de minipil lueva al 9 weken en nog geen doorbloedingen gehad. Werkt prima voor mij