8 Reacties

3 jaar geleden

Snuggles and dreams hele goede ervaringen mee, daar kan je ook slaapgidsen (leeftijdsgebonden) kopen waar je zelf mee aan de slag kan. Werkte hier heel goed!

3 jaar geleden

Reactie op IngeborgT

Snuggles and dreams hele goede ervaringen mee, daar kan je ook slaapgidsen ...
Hier soortgelijke ervaring met Slaaptipsvoorbabys.nl. Gidsen zijn een mooie lijdraad, maar na telefonisch consult eea aangepast voor specifiek ons meisje. Zij was ook slechte slaper overdag. Inmiddels doet ze middagdutjes van 2 uur (na uitstapje met veel indrukken 1,5 uur en soms een uitschieter naar 2,5 uur). Rond de 8 maanden hulp ingeschakeld. Was het geld meer dan waard! Wou dat ik het toen eerder had gedaan. Je kunt kiezen voor telefonisch consult, dan vul je van tevoren een formulier in op website (hoe uitgebreider, hoe meer tijd er over blijft voor consult). Ze kunnen consult ook opdelen, dat je na een week weer contact opneemt. Probeer alvast een dagboekje van de slaap bij te houden, op basis daarvan kunnen ze gerichter adviezen geven. Dan is je consult zo effectief mogelijk. Succes!

3 jaar geleden

Na tijden van aanmodderen ('s nachts uren spoken) hebben wij een telefonisch consult van Slaaptipsvoorbabys gedaan. Het was ons elke euro waard, ik zou willen dat we het eerder hadden gedaan. Zoals Milagro ook al schrijft vul je eerst online een intake formulier in. Hoe uitgebreider je dat doet, des te constructiever is het Zoom gesprek. Wij kregen goede tips, ook dingen die ik echt nog niet online gelezen had en hadden binnen 2 dagen al resultaat. Omdat we nog wat tijd over hadden na ons gesprek hebben we afgesproken dat we nog een keer uitgebreid konden mailen met aanvullende vragen. Heel veel succes gewenst!

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Na tijden van aanmodderen ('s nachts uren spoken) hebben wij een telefonisc ...
Onze zoon is trouwens 17 maanden en hebben het consult een week of 3 geleden gehad.

3 jaar geleden

Ik ken er 2 persoonlijk die mensen die ik ook ken geholpen hebben en die zijn er allemaal heel gelukkig mee! Knuzz --> https://knuzzcoaching.nl/ droomgeluk ---> www.droomgeluk.com Succes ermee!! Hopelijk lukt het snel on je kindje beter te laten slapen:)

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, dat klinkt heel positief allemaal!😊

3 jaar geleden

Volgens mij heb ik hier op het forum al eens gelezen dat er ook via het consultatiebureau een slaapcoach gratis beschikbaar is als je daar zelf de middelen niet voor hebt.

3 jaar geleden

Wij een maand geleden via slaaptipsvoorbabys ennn echt hadden we het maar eerder gedaan! Hele fijne tips gekregen, was echt een week zwaar doorzetten maar we wisten dat we op de goede weg waren. Nu slaapt hij altijd door, middagslaapje gaat goed en we hebben een veel vrolijker kind. Het is een smak geld, maar elke euro waard