48 Reacties
3 jaar geleden
Heel herkenbaar. Mijn zoontje van 9 maanden wilde de laatste 2 weken geen ook avondeten. Hij spuugt alles uit. Ook als we het hem zelf laten doen. Fruit en brood eet hij wel.
Nu heb ik het volgende bedacht. We doen aardappel met groente op het lepeltje en voorop een klein beetje appel/banaan. Dan ruikt hij het fruit en sinsdien eet hij weer alles op 🤣😅 tussendoor geef ik ook lepeltjes zonder fruit tot dat hij door heeft dat er geen fruit op zit. Wie weet helpt het bij jullie ook
3 jaar geleden
Heb hier hetzelfde probleem, wat blijkt... het duurt bij de mijne iets langer. Vorige maand ging hij kokhalzen bij potjes met stukjes en at geen brood. En nu doet hij potjes eten super. Brood heb ik nog steeds problemen mee. Vd week op cb geweest, zeiden ze dat ik jam of pindakaas oid erop moest doen, maar vanaf toen duwde hij het weg of mond stijf dicht. Ipv brood geef ik pap met lepel (in de fles wilt hij ook niet)
Zelf eten vind hij ook nog steeds niet interessant. Ik leg het neer, hij kijkt er naar, pakt het op, maar zelf in de mond stoppen doet hij niet.
Dus... blijven oefenen en dan komt het vanzelf wel. En anders wat andere ook zeggen, ff bellen met cb.
3 jaar geleden
Reactie op Ladydon
Ja, ik geef ook extra melk..beter dan niets.
Ben momenteel weer terug naar 5 flessen (was 3), 3 grote en twee kleine flessen. Ze komt anders ook twee keer per nacht voor de fles. Heeft ze vanaf 2 maanden nooit meer gedaan. Dus ze krijgt anders duidelijk niet genoeg binnen.