Even wat van me afschrijven...
April 2020 is ons dochtertje geboren na een ongeplande zwangerschap (spiraal verdwenen). Dat was voor ons allebei best moeilijk, mijn vriend wist voor de zwangerschap nog niet of hij überhaupt kinderen wou. Ik wou wel graag kinderen (met hem), maar niet ongepland... Mijn roze wolk was volledig weg.
Nu is onze lieve oogappel 1j9m en zijn we zit van haar. Ik geef nog borstvoeding en zit aan de minipil. Meestal vrijen we daarbovenop met condoom to be sure, maar dat is ook al wel enkele keren zonder gebeurd (minipil en bv zou eeeigenlijk voldoende moeten zijn he). Ik wil wel een tweede kindje, maar wel echt gepland, een bewuste keuze van ons allebei. Mijn vriend weet nog niet wat hij wil, bovendien heeft hij best hard last van bindingsangst en schrikken onderwerpen als kinderen of trouwen hem daardoor af, wat wel eens tot "ruzies' leidt.
Nu had ik al enkele dagen het gevoel dat het best lang geleden is dat ik mijn maandstonden gehad heb (normaal netjes om de 4w bij mij). Vannacht ineens bedacht dat de laatste keer de week van 12 november was)... Morgenochtend een testje dus... Allerlei gedachten razen door mijn hoofd. Opnieuw ongepland zwanger??
Sowieso na de test wel eens langs de dokter lijkt mij...