186 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Debora-25
Ahhh...wat een snoes!!!! Heerlijk tevreden snoetje!!
Dankjewel ☺️🌺
3 jaar geleden
Onze zoon is volgende dinsdag jarig, maar we doen pas woensdag en zondag iets met onze ouders en broers/zussen. Dan gaat hij naar de crèche. Klinkt stom, maar hielden jullie je kindje de eerste verjaardag thuis? Op zich pikt hij er nog weinig van op, maar om één of andere reden voelt het raar om hem dan naar de crèche te laten gaan. Ik heb geen idee waarom, want we gaan het sowieso vieren op woensdag en zondag. 😅
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Onze zoon is volgende dinsdag jarig, maar we doen pas woensdag en zondag ie ...
Bij ons was het toevallig een 'geen crèche dag'. Anders hadden we hem ook gewoon lekker in zijn ritme gelaten denk ik, gewoon laten gaan 🙂
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Doe wat voor jezelf goed voelt.
Zo'n eerste verjaardag is vooral voor de ouders(moeders..) speciaal en sentimenteel. Ik ben wel zo'n tut om vrij te nemen en thuis te houden 😅
Maar ik had geluk dat ze vrijdag jarig was en ik vrij ben op vrijdag🙃
3 jaar geleden
Reactie op Kim285
Tommie was helemaal jarig afgelopen ‘safari feestweekend’! En nog een week ...
Mooi ! Gefeliciteerd 🎉
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Dat gevoel zou ik denk ik ook hebben. Hier is ze jarig op vrijdag, dan is m'n man altijd vrij en ik moet dan werken. Ik helemaal ook vrij genomen op haar verjaardag, heeft m'n man de hele dag school 😑 en het maakt eigenlijk niets uit, maar toch zit ik ermee 😂
3 jaar geleden
Reactie op NKZ
Dat gevoel zou ik denk ik ook hebben. Hier is ze jarig op vrijdag, dan is m ...
Haha, ook zo typisch!
We gaan hem in ieder geval dinsdag gewoon nog laten gaan (in de crèche doen ze ook altijd iets speciaals voor de jarigen). Mijn lief kon enkel op woensdag verlof nemen. Voor dat 1 dagje... Maar toch wringt dat ergens, hoe stom ook. 😅
3 jaar geleden
Reactie op mootje
Hieperdepiep voor Noud! 11 april, 1 jaar geworden
Gefeliciteerd ! 🎉
Super leuke foto 🥰
3 jaar geleden
Ons meisje word zaterdag 1 jaar 😊 ze heeft alvast mogen proeven van haar taart 😊 mama is oh zo fier! Zelf gemaakte taart, zelfgemaakte jurk, zelf gemaakte setting en zelf de foto's getrokken 😊 maar het meeste nog altijd op ons kleine meisje! Het lijkt nog alsof ze gisteren pas is geboren. 2 maanden te vroeg en al oh zo welkom! Wat ben ik zo blij dat ik haar al vroeger heb mogen zien en vasthouden 😊 kleine meisjes worden groot maar je blijft men kleine meid 🥰
3 jaar geleden
Oscar is vandaag 1 jaar geworden! En ondanks dat hij ziek is kon hij voor de foto eventjes lachen :)
3 jaar geleden
Reactie op Saar98
13 april een jaar geworden!
Hoeraaa nog gefeliciteerd!
3 jaar geleden
Reactie op Whatififly
Oscar is vandaag 1 jaar geworden! En ondanks dat hij ziek is kon hij voor d ...
Aahhh wat sneu dat hij uitgerekend vandaag ziek is. Gefeliciteerd 🎉 en hoop dat jullie toch een leuke dag hebben gehad