13 Reacties
3 jaar geleden
Hoi, Ik heb de elektrische mama fiets stella fiore. Daar zijn 2 verschillende zitjes geschikt voor. De Urban iki en de Bobike exclusive mini.
De ruimte tussen mij en mn dochter valt een beetje tegen, maar het gaat wel hoor. Nu met winterjas beetje krap. Is echt het enige nadeel.
Ik heb gekozen voor de urban iki, ik las veel slechte recensies over de bobike (vooral de riempjes)
3 jaar geleden
Je hebt speciale mama stuur. Die heb ik ook op mijn elektrische fiets. Fietsenmaker heeft hem er opgezet.
3 jaar geleden
Hoi, Ik heb de elektrische mama fiets stella fiore. Daar zijn 2 verschillen ...
Ik lees dat jij ook de urban iki heb, zakken bij jou ook de riempjes soms een beetje af? Mijn zoontje draagt een winterjas en ik doe hem altijd een extra broekje aan. Ik heb de riempjes best strak (niet te straks voor hem, maar het zit zeg maar niet los). Vind dit toch wel akelig... Mijn zoontje hangt soms een beetje naar een kant, misschien dat dat het is. Hij kan wel heel goed zelfstandig zitten
3 jaar geleden
Reactie op ysdnil88
Ik lees dat jij ook de urban iki heb, zakken bij jou ook de riempjes soms e ...
Mijn dochter hing vandaag ook toevallig een beetje naar een kant hihi. Maar ik vind de riempjes juist fijn, dat ze niet afzakken. Doordat het rubberachtig is als je snapt wat ik bedoel
3 jaar geleden
Ik heb een Batavus elektrische fiets met een bobike fietsstoel voorop. Geen probleem
3 jaar geleden
Ik rijd een TREK elektrische fiets en heb een yepp mini voorop. Het opstappen lukt prima op deze fiets, genoeg ruimte voor mij om tussen te bewegen.
3 jaar geleden
Hoi, Ik heb de elektrische mama fiets stella fiore. Daar zijn 2 verschillen ...
Hi, hoe ervaar jij de stella fiets? Ik heb morgen een proefrit gepland staan. Ben erg benieuwd. Zou je deze mamafiets aanraden?
3 jaar geleden
Reactie op ahmedselina
Hi, hoe ervaar jij de stella fiets? Ik heb morgen een proefrit gepland staa ...
Ja absoluut. Ik ben erg tevreden ! Vind het een fijne fiets. Heb al heel wat km gereden met mn meisje
3 jaar geleden
Ik ben gevallen met opstappen op een "gewone" elektrische fiets en urban iki zitje 😅 met kindje is alles goed gegaan.. ik daarentegen schouder uit de kom omdat ik dus de boel heb opgevangen.. ik ben nu bezig met een mama fiets.. ik durf niet meer 😕
Wel geloof ik dat er ook gewone elektrische fietsen zijn waar het wel prima bij kan. Ik zou alleen niet weten welke!
3 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Oh dat is vervelend zeg! Hoe kwam dat dan? Door het tekort aan ruimte?
Ja, ik denk tekort aan ruimte. Het ging heel snel. Maar door tekort ruimte terug moeten stappen (tijdens opstappen) waardoor ik balans verloos.. kindje is behoorlijk zwaar, gewicht fiets, gewicht mezelf.. het was de 1e keer fietsen voor mij en mn zoontje 🥺 was het dus ook nog niet zo gewend.. ik ga nu voor een andere (mama)fiets.. als ik nog durf na mijn herstel
3 jaar geleden
Elektrische fiets met een voorzitje bobike, gaat heel prima en hij vind het ook leuk!