3 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Hoi, wij zijn ook begonnen om voor een 2e te gaan. Ik maak mij niet zo druk in wat en hoeveel. Ik neem foliumzuur 0,4 en volgens mijn bloedwaarde is dat ruim voldoende,was flink boven het gemiddelde. Vanaf moment dat je zwanger bent moet je laten testen op toxoplasmose en dan pas weet je of je kattenbak nog schoon kan maken of ni,voordien heeft dat geen enkele invloed. Onze dochter is nu ook 18 maanden ,ik ben 38jaar en weeg volgens mijn bmi ook teveel maar het komt zoals het komt. Ik ga niet dieeten en mij frustreren want dat lukt toch ni en geeft extra stress. Als er binnen 2 jaar niks gebeurd dan is het wel aangeraden om de oorzaak aan te pakken. 1 tip, niet teveel nadenken en gewoon laten gebeuren wat komt dat komt. Dat geeft de minste stress
3 jaar geleden
Ook wij zijn net begonnen, onze dochter is ook 18 maanden. Ik heb de vorige keer de mama fit multivitamines van davitamon geslikt, die zijn met foliumzuur. Ga ik nu ook weer halen.
Ook ik ben te zwaar, ben nu wel bezig met een traject van training en voedingsadvies bij de sportschool, hoop nog wat af te vallen..
2 jaar geleden
Hier was de overgang van 1 naar 2 echt zoveel leuker en gemakkelijker dan van 0 naar 1 😄 er zat 2j 8m tussen. Grote broer was al echt bewust met z´n zusje bezig en hielp me vaak. Ze zijn echt 2 handen op 1 buik! Nu kriebelt het voor een derde maar de vriend wil er echt maar 2 dus zal het bij 2 blijven 😉