Ik heb een hele fijne! Met een deurtje en inklapbaar en lekker groot. Aan te passen door panelen toe te voegen of weg te halen. Via marktplaats, 50 euro. Nieuw iets van 150 a 200 euro geloof ik.
Deze hebben wij:
https://www.boxenland.nl/a-26948674/all-weather-buitenboxen/all-weather-buitenbox-playpen-5-49-meter-72-cm/?gclid=EAIaIQobChMIoN3_y8Ol7wIVFHYYCh1lNQzwEAQYAiABEgJxP_D_BwE#description
Hier geen grond box maar een babyhek geplaatst. Super handig omdat wij 3 ho ...
Zoiets willen wij ook bestellen! Heb jij deze echt vast gemonteerd in de muur? Dat vinden wij namelijk best jammer en lastig omdat we deze ook willen verplaatsen
Met de Noma 5-delige kamerverdeler kun je grote en kleine ruimtes afsluiten of veilig stellen voor je kleine. Het multifunctionele veiligheidshek is speciaal ontworpen voor grotere openingen, tot een maximale lengte van maar liefst 315 cm. Het traphekje kan zowel dienen als traphek, kamerverdeler, box, en haardhek. Je kunt het hek dankzij de 5 afzonderlijke panelen zowel schuin als recht plaatsen.
Ik heb deze ook langs zien komen en ging op zoek naar meer info (want het leek super leuk maar wel te mooi om waar te zijn). Ik las dat deze een scam is. Ze leveren niet... je betaalt wel 😜
Hoe is die van Amazon? Ik zag ze ook maar de recensies waren niet al te bes ...
Wij zijn er heel blij mee! Hij moet er uiteraard niet met zijn hele gewicht non stop tegenaan vallen, want daar is hij niet stevig genoeg voor, maar ik vermoed dat bijna geen enkele grondbox dat kan hebben. Ook super makkelijk op te zetten!