19 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een hele fijne! Met een deurtje en inklapbaar en lekker groot. Aan te passen door panelen toe te voegen of weg te halen. Via marktplaats, 50 euro. Nieuw iets van 150 a 200 euro geloof ik.

3 jaar geleden

Deze hebben wij: https://www.boxenland.nl/a-26948674/all-weather-buitenboxen/all-weather-buitenbox-playpen-5-49-meter-72-cm/?gclid=EAIaIQobChMIoN3_y8Ol7wIVFHYYCh1lNQzwEAQYAiABEgJxP_D_BwE#description

3 jaar geleden

Deze zag ik voorbij komen op fb

3 jaar geleden

Waarom gebruik je dat?

3 jaar geleden

Hier geen grond box maar een babyhek geplaatst. Super handig omdat wij 3 honden hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Witje20

Ik heb een hele fijne! Met een deurtje en inklapbaar en lekker groot. Aan t ...
Ja ik heb deze ook heel erg handig en fijn ik heb er 70 euro voor gegeven via marktplaats! Heel erg blij mee

3 jaar geleden

Reactie op Rosita-24

Hier geen grond box maar een babyhek geplaatst. Super handig omdat wij 3 ho ...
Zoiets willen wij ook bestellen! Heb jij deze echt vast gemonteerd in de muur? Dat vinden wij namelijk best jammer en lastig omdat we deze ook willen verplaatsen

3 jaar geleden

Reactie op Rosita-24

Hier geen grond box maar een babyhek geplaatst. Super handig omdat wij 3 ho ...
Waar heb je deze gekocht? Kan alleen de deurtjes vinden

3 jaar geleden

Dankjewel voor de tips!

3 jaar geleden

Reactie op Sarahb

Waarom gebruik je dat?
De normale box is klein geworden voor m’n dochtertje, dus een grote grondbox waar ze kan kruipen lijkt me een betere en veilige optie

3 jaar geleden

Wij hebben er één gevonden via Amazon! Niet duur en we hebben direct een vloermat meebesteld

3 jaar geleden

Reactie op Nadine8919

Wij hebben er één gevonden via Amazon! Niet duur en we hebben direct een vl ...
Hoe is die van Amazon? Ik zag ze ook maar de recensies waren niet al te best dus ik durfde het niet te bestellen

3 jaar geleden

Reactie op Meike1201

Zoiets willen wij ook bestellen! Heb jij deze echt vast gemonteerd in de mu ...
Ja deze zit idd wel in de muur vast.

3 jaar geleden

Reactie op IngeterHorst

Waar heb je deze gekocht? Kan alleen de deurtjes vinden
Wij hebben hem besteld op mamaloesbabysjop

3 jaar geleden

Reactie op Rosita-24

Ja deze zit idd wel in de muur vast.
Met de Noma 5-delige kamerverdeler kun je grote en kleine ruimtes afsluiten of veilig stellen voor je kleine. Het multifunctionele veiligheidshek is speciaal ontworpen voor grotere openingen, tot een maximale lengte van maar liefst 315 cm. Het traphekje kan zowel dienen als traphek, kamerverdeler, box, en haardhek. Je kunt het hek dankzij de 5 afzonderlijke panelen zowel schuin als recht plaatsen.

3 jaar geleden

Reactie op Ryen

Deze zag ik voorbij komen op fb
Ik heb deze ook langs zien komen en ging op zoek naar meer info (want het leek super leuk maar wel te mooi om waar te zijn). Ik las dat deze een scam is. Ze leveren niet... je betaalt wel 😜

3 jaar geleden

Reactie op Maryamh

Hoe is die van Amazon? Ik zag ze ook maar de recensies waren niet al te bes ...
Wij zijn er heel blij mee! Hij moet er uiteraard niet met zijn hele gewicht non stop tegenaan vallen, want daar is hij niet stevig genoeg voor, maar ik vermoed dat bijna geen enkele grondbox dat kan hebben. Ook super makkelijk op te zetten!

3 jaar geleden

Ik heb deze! Superfijn, kan je ff bezig zijn wetend dat de kleine veilig zit. Deze was rond de €50 bij Ali express

3 jaar geleden

Ik ben zelf aan het twijfelen voor 1 te kopen bij drukke mama's (België) daar kost hij 170€