Rond de 9 maanden kan het haar van je baby veranderen. Hier hebben we momenteel een klein pluizig punkertje. Ze had hele gladde haartjes, al vanaf haar geboorte. Nu is het een mixje van lang glad haar en korter pluizig haar. 馃槀
Nog meer baby's met een bijzonder transitie kapsel?
Deze jongeman had bij de geboorte best flink wat haar maar na een maand of 4 werd het wat dunner en kaler leek wel (zie foto 馃ぃ) aangezien in mijn partner cultuur alles eraf moet hebben wij zijn haren lekker gekortwiekt en groeit het nu weer netjes aan (zie foto 馃槉)
Onze zoon komt van een paterskopje (rond 4 weken vielen zijn haren enkel bovenop uit, zo vreemd) naar Fluffy McFluff. Wel nog steeds geen idee of het nu eerder blond of bruin is. Hij heeft soms nog een kopertint. Ik houd het ergens tussenin.
Onze zoon heeft sinds hij 4 maanden is krullen gekregen. Elke dag zit z'n haar anders gekruld, dus elke dag een verrassing馃榿 het wordt wel steeds blonder en het steile dunne haar achter op z'n hoofd wordt wel wat meer slag en stugger. Ben reuze benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. Ik hoop dat hij krullen houdt (net als mij) maar vrees dat het misschien uitgroeit...
Wat een mooie haartjes allemaal! Onze dochter is nog zo goed als kaal 馃槀 aan de achterkant komt nu iets langere haartjes maar bovenop is nog heel kort en dun.