4 Reacties

4 maanden geleden

Ooo lieve mama, ik voel met je mee, is het een mogelijkheid om een verwijzing naar integrale vroeghulp te krijgen. Dat er een team van professionals eens mee kan kijken. Dit klinkt niet wat met even wat hulp opgelost kan worden. Verder is het misschien fijn om te kijken of buurtgezinnen of steunouders bij jullie in de omgeving actief zijn. Dan kan ze af en toe x weg zodat je volledige aandacht voor de ander hebt. Ontzettend veel sterkte. Hopelijk vind je de juiste hulp voor jullie gezin. 💕

4 maanden geleden

Dankjewel! Nooit van gehoord integrale vroeghulp. Er lijkt ‘niets’ mis in de zin van ontwikkelingsstoornis. we horen juist en merken zelf dat ze hartstikke slim ‘lijkt’ ze praat veel en meer dan leeftijdsgenootjes en oudere kindjes. snapt alles. Liep snel, goed en ver. Kan alles eten, en motorisch ook alles in orde en zelfs verder dan anderen. Niet dat dat een prestatie op zich is, maar kan er dan alsnog iets zijn waar vroeghulp mee kan helpen?

4 maanden geleden

Reactie op Kindjes2020

Dankjewel! Nooit van gehoord integrale vroeghulp. Er lijkt ‘niets’ mis in d ...
Ja zeker. Ons zoontje is getest en bleek een ontwikkelingsvoorsprong te hebben. We krijgen nu ondersteuning van het ggz doormiddel van systeem therapie. Wauw, een wereld van verschil. Echt, heeft zo ontzettend veel gebracht. We leren erg veel en kunnen ons zoontje veel beter helpen en begrijpen. De balans is terug in ons gezin. Wij zijn weer de baas/opvoeders.

3 maanden geleden

Hoihoi! Wat goed dat je aan de bel trekt! Wat klinkt dat pittig joh! Mijn jongste heeft ook nogal last van woede-aanvallen, inclusief zich plotseling overstrekken en laten vallen (en dan soms met z’n hoofd op de betonnen vloer belanden of tegen de kast). Het enige wat ik kan adviseren is om idd professionele hulp te zoeken, totdat er iemand luistert. Want niemand heeft er wat aan als jij en je gezin klappen. Een psycholoog, de JGZ (die kunnen ook een doorverwijzing geven weet ik uit eigen ervaring). Sterkte joh! Niet opgeven voordat iemand komt helpen!